کد خبر : 1594933 | 08 اسفند 1397 ساعت 19:35 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار به دنبال چهارمین برد مقابل علی دایی

سرمربی پارس جنوبی جم به دنبال کسب چهارمین برد خود مقابل تیم های علی دایی است.

تارتار به دنبال چهارمین برد مقابل علی دایی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار و علی دایی دو مربی پرسپولیسی فوتبال ایران همواره رابطه صمیمانه ای با یکدیگر داشته اند؛ تارتار که در مقاطعی به عنوان دستیار علی دایی نیز فعالیت کرده با وجود اینکه چند سالی است به عنوان سرمربی در لیگ برتر کار می کند اما همچنان احترام شهریار فوتبال ایران را نگه می دارد و با لفظ استاد از او یاد می کند. نکته قابل توجه اما درباره تقابل های مهدی تارتار و علی دایی در لیگ برتر است که سرمربی کنونی پارس جنوبی از این حیث موفق تر عمل کرده است.


تیم های تحت هدایت تارتار و دایی در سال های گذشته بازی های زیادی با هم انجام دادند که در این بین سهم مهدی تارتار 3 برد و سهم علی دایی 2 پیروزی بوده است. مهدی تارتار به عنوان سرمربی راه آهن، صبای قم با هدایت دایی را شکست داده، روی نیمکت داماش گیلان علی دایی را در قامت سرمربی راه آهن مغلوب کرده و به عنوان سرمربی گسترش فولاد مقابل پرسپولیس با هدایت دایی به پیروزی رسیده است. البته تارتار تاکنون در پارس جنوبی نتوانسته سایپا با هدایت دایی را شکست دهد و دو پیروزی دایی مقابل تیم های تارتار نیز یکی نیم فصل اول امسال در تهران به دست آمد که سایپا با یک گل پارس را مغلوب کرد دیگری نیز در زمان حضور دایی در راه‌آهن و تارتار در گهر دورود. سال گذشته نیز نبردهای پارس جنوبی و سایپا با تساوی به پایان رسید.


حالا پارس جنوبی جم و سایپا فردا در چارچوب رقابت های هفته بیستم لیگ برتر رودرروی هم قرار می گیرند. در این مسابقه مهدی تارتاربه دنبال آن است تا چهارمین پیروزی خود را مقابل علی دایی جشن بگیرد و دایی نیز به دنبال سومین برد خود خواهد بود. ضمن اینکه اگر پارس فردا به برتری برسد، کلکسیون تارتار برای برد مقابل تیم های دایی با تیم های مختلف تکمیل خواهد شد.

دیدار پارس جنوبی و سایپا ساعت 15:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.

دیدگاه‌ها