کد خبر : 1595468 | 10 اسفند 1397 ساعت 19:38 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن پدیده 2 متر در آفساید بود؛

قاسمی: VAR خوب است، اما یک شرط دارد

مدافع تیم پیکان معتقد است اشتباه داور حداقل 2 پنالتی را از این تیم مقابل پدیده گرفته است.

قاسمی: VAR خوب است، اما یک شرط دارد

به گزارش ورزش سه، آرمان قاسمی پس از تساوی پیکان مقابل پدیده گفت: در 7 بازی انتهایی نیم فصل نتایج بسیار بدی گرفتیم و نتوانستیم در جایگاهی که استحقاق آن را داشتیم، قرار بگیریم. اما در بازی گذشته سه امتیاز را به دست آوردیم و همین باعث شد شرایط در جدول بهتر شد.

 

وی افزود: امروز اما هرچه زدیم، به در بسته خورد. البته اگر داور هم دقت می کرد، از 3 صحنه ای که در محوطه حریف رخ داد، 2تای آنها بیشتر از 90 درصد پنالتی بود اما به هر حال آقای اکبریان نظر دیگری داشت. حتی با سیستم 6 داور هم خطای انسانی فقط تا حدودی کم می شود و این طبیعی است. در کشورهای خارجی هم متوجه شدند که چاره آن VAR است. هرچند که در تکنولوژی ویدئویی هم اصل این است که ما به رنگ پیراهن تیم ها توجهی نکنیم. در بازی با استقلال هم پنالتی ما سوخت اما بعد از بازی همه علیه ما شدند و گفتند پنالتی نبوده! اگر آن پنالتی گرفته و گل می شد، نتیجه عوض می شد اما در نهایت ما با یک نتیجه سنگین بازی را باختیم.

 

او درباره گل مردود پدیده و اعتراض بازیکنان این تیم گفت: فکر می کنم حدود 2 متر عبدالله حسینی در آفساید بود. من آخرین نفر بودم و روی صحنه مسلط بودم و به نظرم اینطور آمد. البته کارشناسان داوری باید نظر بدهند.

دیدگاه‌ها