کد خبر : 1595528 | 11 اسفند 1397 ساعت 09:01 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو رویس: علت باخت‌مان اشتباهات احمقانه بود

بعد از شکست 2-1 بوروسیا دورتموند مقابل آوگسبورگ در بوندس‌لیگا، سرمربی و بازیکنان این تیم در گفتگو با خبرنگاران اشتباهات عجیب خود را عامل شکست‌ شوکه‌کننده‌شان در این بازی دانستند.

مارکو رویس: علت باخت‌مان اشتباهات احمقانه بود

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند دیروز در هفته بیست و چهارم بوندس‌لیگا به مصاف تیم پانزدهم جدولی آوگسبورگ رفت و در حالیکه همه انتظار داشتند یک پیروزی راحت در انتظار زردپوشان باشد، آنها در نهایت با حساب 2-1 شکست خوردند تا با احتمال از دست دادن صدرنشینی‌شان روبرو شوند.

 

بعد از بازی هم لوسین فاوره، سرمربی دورتموند، و هم بازیکنان این تیم از عملکردشان ناراحت و عصبانی بودند و اشتباهات خود را عامل این شکست شوکه‌کننده می‌دانستند. در این بازی با اینکه زنبورهای زرد آلمان، بار دیگر مارکو رویس، کاپیتان مصدوم خود را در ترکیب‌ می‌دیدند ولی حتی حضور رویس هم باعث نشد شاگردان فاوره نتیجه‌ای بهتر از شکست بدست بیاورند.

 

1386637

 

مارکو رویس در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" این شکست برای ما فوق‌العاده تلخ است. ما با دو اشتباه فردی، دو گل به حریف هدیه دادیم. وقتی تیمی 2-0 عقب می‌افتد بازگشت برایش خیلی سخت می‌شود".

 

رویس در ادامه گفت:" ما سه چهار فرصت گلزنی عالی داشتیم ولی با اشتباه‌های فردی خودمان با دست خودمان باعث شکست‌مان شدیم. البته حریف هم جلوی دروازه‌اش اردو زده بود و باید به این واقعیت هم اشاره کرد".

 

کاپیتان بوروسیا دورتموند در ادامه گفت:" ما فقط می‌توانیم خودمان را سرزنش کنیم. هیچ تیمی نباید توپ را اینقدر راحت از دست بدهد و از حریف دعوت کند که گل بزند. تیمی که کنترل توپ را در دست دارد باید بتواند از فضاها و فرصتها استفاده کند".

 

دیدگاه‌ها