کد خبر : 1595702 | 11 اسفند 1397 ساعت 16:50 | 62.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان ما مستحق چنین اعتراضی نبودند

طهماسبی: چرا استقلال نمی‌تواند مقابل ما بازی کند؟

طهماسبی معتقد است استقلال با توجه به تعداد خوبی که در خدمت دارد می تواند تیمش در فواصل کمتری به میدان برود و نباید بهانه ای داشته باشد.

طهماسبی: چرا استقلال نمی‌تواند مقابل ما بازی کند؟

به گزارش "ورزش سه"،  تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان علی رغم اینکه در دقایق پایانی از یک شکست خانگی فرار کرد نتوانست رضایت هوادارانش و کادر فنی این تیم را به دست بیاورد.


در این دیدار نفتی ها در ابتدا با دریافت دو گل از نساجی عقب افتادند اما در ادامه با گل های شریفات و خدایی به بازی برگشتند .


در خصوص این بازی و شرایط تیم نفت مسجد سلیمان دروازه بان این تیم مهرداد طهماسبی اظهار داشت:« متاسفانه ما به دلیل بازی خیلی خوب نساجی در همان دقایق ابتدایی نتوانستیم شروع خوبی داشته باشیم و به همین دلیل در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم تا حدی به خودمان آمدیم و بازی بهتری را ارائه کردیم  .»


وی در خصوص گل اولی که از حامد شیری دریافت کرد گفت:« متاسفانه من به دلیل اینکه یکی از مدافعان ما دقیقا روبه روی توپ قرار گرفته بود نتوانستم توپ را ببینم. ضمن اینکه توپ قبل از اینکه وارد دروازه شود به زمین برخورد کرد و با توجه به زمین نامناسبی که ما داریم توپ کمانه کرد و من نتوانستم عکس العمل خاصی نشان دهم.»

 

1276676


 دروازه بان با تجربه نفت مسجد سلیمان درباره برنامه بازیهای این تیم هم با ابراز گله از نوع برنامه ریزی لیگ برتر گفت:« می دانم که با این حرف ها ممکن است تماشاگران استقلال از من ناراحت می شوند ولی واقعا استقلال که وقتی دوجین  بازیکن خوب  دارد نباید از بازی کردن واهمه و یا بهانه ای داشته باشد. شما الان رئال مادرید و بارسلونا را نگاه کنید که در عرض سه روز دوبار در مقابل هم  به میدان می روند و آب ازآب تکان نمی خورد اما بازیکنان استقلال که بهترین امکانات رفاهی را در اختیار دارند حاضر به بازی نمی شوند و باور کنید همین مشخص نبودن برنامه بازی بعدی تمرکز تیمی  ما را در برابر نساجی به هم زد و ما نتوانستیم در مقابل نساجی سه امتیار را به دست بیاوریم.


واقعا برای مسئولین تیم ما نگه داشتن تیم  بدون بازی بسیار سخت است. این در شرایطی است که مردم فقط از ما انتظار دارند  و این مسائل را که نمی  دانند .


 وی دربار خطایی که روی رحمان جعفری اتفاق افتاد که باعث اعتراض نیمکت نساجی شد هم عنوان کرد:« شما به جهت توپ  دقت کنید که توپ  به سمت نیمکت نساجی می رود و این خودش نشان می دهد که من زودتر به توپ رسیدم و واقعا در آن صحنه من شانس آوردم که دوباره مصدوم نشدم.»


 طهماسبی همچنین گفت:« گرچه ما توانستیم از شکست فرار  کنیم و تساوی شیرینی را به دست بیاوریم اما واقعا  با توجه به بازی قبلی که در مقابل پرسپولیس بازی کرده بودیم فقط چشم به سه امتیاز این بازی داشتیم که محقق نشد و متاسفانه در انتهای این دیدار تعدادی از تماشاگران هم  نسبت به ما الفاظی را نسبت دادند که  با  احترام به همه آنها ،انصافا به هیچکدام از بازیکنان ما نمی چسبد.
 وی درباره گل دوم و حضور یوسف وکیا در آن صحنه  بیان کرد:« یوسف وکیا می خواست با نزدیک شدن به دروازه به من کمک کند اما متاسفانه عدم تعادلش باعث شد مسیر توپ را عوض کند و با بدشانسی دروازه مان باز شود، این در حالی بود که ضربه توتادزه درست در دستان من بود اما به هر حال پیش می آید.»
او درباره  در صد ماندگاری نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر گفت: « خیلی ها فکر می کنند که استقلال  خوزستان و سپید رود دو تیم سقوط کننده هستند اما هیچ کدام از اعضای تیم ما گول این حرف ها را نمی خوریم و با توجه به 10 هفته بازی مانده به پایان لیگ هنوز هیچ چیزی را نمی توان پیش بینی کرد.»

دیدگاه‌ها