کد خبر : 1595756 | 11 اسفند 1397 ساعت 20:33 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار رسمی خادم در وزارت ورزش(عکس)

امیررضا خادم با برگزاری مراسم تودیع رسما به کار خود در معاونت پارلمانی وزارت ورزش پایان داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از 5 سال حضور در پست معاونت پارلمانی، امور حقوقی و استان های وزارت ورزش امیررضا خادم امروز رسما این وزارتخانه را ترک کرد تا از این پس در وزارت رفاه، کار و تامین اجتماعی مشغول به کار شود.


مراسم تودیع امیررضا خادم امروز در دفتر وزیر ورزش برگزار شد و سلطانی فر از معاون خود در سال های اخیر تقدیر کرد.


مسعود سلطانی فر گفت: از مدتی قبل آقای خادم برای تغییر فضای خدمت ، ابراز تمایل کرد که در وزارت رفاه ، کار و تامین اجتماعی ادامه فعالیت دهد و البته قبلا هم تمایل داشت زمانی که من در سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بودم  در حوزه گردشگری مدیریت کند .

 

1386915


وی افزود : ورزش، خانه آقای خادم به عنوان قهرمان المپیک و جهان است و ایشان همیشه جایگاه خود را دارد.انشاالله در مسئولیت جدید موفق باشد.


امیر رضا خادم نیز با تشکر از سلطانی فر گفت : از تجربه های آقای وزیر در مدت همکاری ام با ایشان بسیار آموختم و مدیریت در کار آقای دکتر سلطانی فر برای من فرصت و تجربه بزرگی بود.


خادم درباره عملکردش در وزارتخانه گفت: در پنج سال گذشته تلاش من کم کردن تنش های وزارتخانه با مجلس بود و خوشبختانه توانستیم تعامل بسیار خوبی با مجلس داشته باشیم .


خادم گفت : در بخش استان‌ها به طرز قابل توجهی سن مدیران کل استان‌ها را کاهش دادیم؛ بطوریکه هم اکنون ده مدیر کل زیر چهل سال داریم و برای اولین بار با درایت وزیر و دولت در ورزش کشور یک مدیر کل زن برای ورزش و جوانان کشور منصوب شد .


خادم از تقویت بخش حقوقی وزارتخانه هم با تقدیر کرد و گفت : در این قسمت معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان نیاز به حمایت و تقویت نیروی انسانی و تخصصی دارد و من از تلاش شبانه روزی همه همکارانم تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها