کد خبر : 1595815 | 12 اسفند 1397 ساعت 09:16 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردشکنی دوباره ستاره چینی در لالیگا

درحالیکه وو لی، ستاره چینی باشگاه اسپانیول، دیروز اولین گل خود برای این باشگاه را در لالیگا به ثمر رساند، گفته می‌شود دست‌کم 25 میلیون نفر هوادار او در چین، بازی اسپانیول را تماشا کرده‌اند.

رکوردشکنی دوباره ستاره چینی در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، وو لی، ستاره فوتبال چین که در ماه ژانویه از باشگاه شانگهای به اسپانیول پیوسته دیشب در جریان پیروزی 3-1 این تیم اسپانیایی بر رئال وایادولید موفق به گلزنی شد تا رکورد دیگری در پخش تلویزیونی مسابقات باشگاه اسپانیول به ثبت برسد. چرا که چیزی در حدود 25 میلیون نفر هوادار چینی از تلویزیون شاهد گلزنی ستاره شان در این بازی بودند.

 

1387003

 

یکی از مسئولین پخش‌کننده تلویزیونی رسمی لالیگا به شبکه espn گفت که بیننده‌های مسابقات اسپانیول از زمان پیوستن وو لی به این باشگاه چندین برابر شده و این روی رقم کل بیننده‌های لالیگا هم تاثیر قابل توجهی داشته است.

 

وو لی که بعد از پایان بازی در استادیوم پیراهن خود را به یک هوادار داده بود در مقابل خبرنگارانی که بیشترشان چینی بودند قرار گرفت و گفت:" خیلی خوشحالم که می‌بینم هواداران اسپانیول اینقدر خوب از من استقبال می‌کنند. امیدوارم بتوانم برای آنها گلهای بیشتری هم به ثمر برسانم".

 

پیش از این نیز تولیدکننده رسمی لباسهای اسپانیول، کله‌مه، اعلام کرده بود که از زمان پیوستن وو لی به باشگاه بیش از 10هزار عدد پیراهن این باشگاه را در چین به فروش رسانده است.

 

 

دیدگاه‌ها