کد خبر : 1595931 | 12 اسفند 1397 ساعت 14:56 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌خواهند مدیر گوش‌شکسته در راس کشتی باشد

برزگر: امیر خادم نظر وزارت را فهمید و رفت!

پیشکسوت کشتی گفت: بلاتکلیفی به ضرر کشتی است و نمی دانم چرا وزارت ورزش حتی زمان ثبت نام از کاندیداها را اعلام نمی‌کند.

برزگر: امیر خادم نظر وزارت را فهمید و رفت!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بیش از 4 ماه از استعفای رسول خادم و اداره فدراسیون کشتی با سرپرست می گذرد و اهالی کشتی هم بارها روی انتخابات زودهنگام به دلیل حساسیت مسابقات جهانی 2019 و نزدیک بودن المپیک 2020 تاکید کرده اند، هنوز حتی خبری از ثبت نام از نامزدها هم نیست.


این اتفاق در شرایطی که وزارت ورزش اعلام کرده بود در هفته اول اسفندماه زمان ثبت نام از نامزدها مشخص می‌شود، شائبه هایی را به وجود آورده و برخی مدعی شدند وزارتخانه قصد دارد فرد مورد نظر خود را وارد انتخابات کند.


منصور بزرگر، پیشکسوت کشتی در این باره گفت: اینکه چرا امیر خادم که پیش از صحبت ها حاکی از تمایل وی برای حضور در انتخابات بود به وزارت کار رفت و ظاهرا قید حضور در انتخابات کشتی را زده موضوع قابل تاملی است.


وی ادامه داد: به نظرم شاید امیر خادم به این قطعیت رسیده که وزارت ورزش با توجه به اختلاف نظر با رسول خادم، تمایلی به حضور مجدد یک مدیر گوش‌شکسته در راس کشتی ندارد و به همین خاطر انتخابات کشتی را به تاخیر می‌اندازد تا با گذر زمان و ایجاد اختلاف بین جامعه کشتی، در نهایت به گزینه‌ای سیاسی و خارج از خانواده کشتی را وارد گود کند.


بزرگر در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم وزارت ورزش هر چه زودتر با اعلام زمان ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی به این شایعات پایان دهد، زیرا بلاتکلیفی آن هم در فاصله 17 ماه مانده تا المپیک توکیو به ضرر کشتی تمام می‌شود.

 

دیدگاه‌ها