کد خبر : 1596244 | 13 اسفند 1397 ساعت 18:42 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

اثری از اوساگونا و ماریون در لیست ذوبی ها نیست

عجیب ترین غایب ذوبی ها در بازی الزورا

کریستین اوساگوانا، مهاجم آفریقایی ذوبی ها که در بازی های قبلی این تیم درخشیده بود در بازی امروز در لیست ذوبی ها قرار ندارد. این در حالیست که نام ماریون را نیز در لیست این تیم نمی بینیم.

عجیب ترین غایب ذوبی ها در بازی الزورا

به گزارش "ورزش سه"، ذوبی ها تا دقایقی دیگر برای حضور در دیدار برابر حریف عراقی به میدان خواهند رفت. سبزپوشان که در این دیدار اولین بازی خود در مرحله گروهی را به انجام خواهند رساند با دو نام غایب روبرو هستند. نام های خارجی که احتمالا به صلاحدید منصوریان از لیست ذوبی ها بیرون ماندند.


اولین بازیکن مورد نظر مهاجم آفریقایی و تازه به این تیم پیوسته یعنی کریستین اوساگوانا است. مهاجمی که در بازی های قبلی سبزپوشان در ترکیب اصلی به میدان می رفت به ناگاه توسط سرمربی این تیم از لیست بازی برابر الزورا بیرون ماند.


دومین بازیکن نیز ماریون گومز است. هافبک برزیلی ذوبی ها که او هم از بازیکنان خوب این تیم محسوب می شد و پس از حضور منصوریان در این تیم نیز تایید شد در بازی امروز صلاح دیده شد تا در لیست ذوبی ها حضور نیابد.


البته باید به صورت قطعی گفت علیرضا منصوریان که بازیکنانش را برای این بازی آماده می کرد بهتر از هرکسی می تواند درباره ترکیب بازیکنانش نظر بدهد و بهترین ها را آماده دیدار برابر الزورا کند. البته درباره این دو بازیکن می توان مصدومیت را نیز دلیل اصلی دانست که تاکنون خبری درباره آن منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها