کد خبر : 1596363 | 14 اسفند 1397 ساعت 10:39 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: به عبور از منچستریونایتد اطمینان داریم

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در آستانه دیدار تیمش با منچستریونایتد در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، مدعی شد به صعود تیمش از این مرحله اطمینان کامل دارد.

توخل: به عبور از منچستریونایتد اطمینان داریم

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن می‌گوید تیمش در آستانه دیدار برگشت با منچستریونایتد، که فردا در پاریس برگزار خواهد شد، اعتماد به نفس بسیار بالایی دارد و او از صعود تیمش از این مرحله کاملا مطمئن است.

 

1350268

 

پاری سن ژرمن در بازی رفت موفق شد یونایتد را در اولدترافورد با گلهای کیمپمبه و امباپه 2-0 شکست دهد. شکست در مقابل PSG تنها شکست اوله گنار سولسشر در دوران بدست گرفتن سکان هدایت این باشگاه است. سولسشر از ماه دسامبر، بعد از اخراج ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی موقت یونایتد منصوب شده و شکست در مقابل PSG تنها شکستی بوده که تا امروز در کارنامه‌اش دارد.

 

توماس توخل در مصاحبه با روزنامه انگلیسی میرر درباره بازی پنج‌شنبه دو تیم گفت:" همه چیز مرتب است و ما به تیم‌مان اطمینان کامل داریم".

 

1382187

 

توخل در ادامه گفت:" ولی نباید فراموش کرد که نیمی از بازی ما با یونایتد انجام شده و نیمی از آن باقی مانده. خیلی‌ها می‌گویند به بارسلونا فکر کن، به پیروزی 4-0 و بعد شکست 6-1 در مقابل حریف. بعضی‌های دیگر می‌گویند یونایتد پل پوگبا را ندارد و این به نفع شما است. ولی ما باید حد وسط این دو دیدگاه را بگیریم".

 

سرمربی پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" ما نه باید با ترس به میدان برویم و نه با اطمینان بیش از حد که می‌تواند زیان‌بار باشد".

 

دیدگاه‌ها