کد خبر : 1596387 | 14 اسفند 1397 ساعت 11:15 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

از هواداران تراکتورسازی ناراحت نیستم

مظفری: متولد اصفهانم اما آبرویم را دوست دارم

کارشناس داوری برنامه شب گذشته نود به هجمه هایی که علیه خودش در فضای مجازی ایجاد شده، واکنش نشان داد.

مظفری: متولد اصفهانم اما آبرویم را دوست دارم

به گزارش "ورزش‌سه"، نوید مظفری دوشنبه شب به عنوان کارشناس داوری برنامه نود طبق روال به بررسی صحنه های مشکوک داوری در هفته بیستم لیگ برتر پرداخت. این کارشناس جوان فوتبال که معمولا با صراحت نظرش را می گوید و برایش تفاوتی نمی کند کدام داور قضاوت کرده است، در بررسی صحنه های بازی تراکتورسازی و سپاهان اعلام کرد قبل از گل اول تیم تبریزی خطایی رخ نداده که پنالتی مهدی کیانی روی آنتونی استوکس هم درست نبوده است.


این اظهارنظر مظفری باعث شده تا تعداد کثیری از هواداران تراکتورسازی به این کارشناس داوری حمله کنند و نظراتش را زیر سوال ببرند. در این خصوص گفته شده که مظفری چون متولد شهر اصفهان است و چندین سال در این شهر زندگی کرده، به سود تیم سپاهان صحنه ها را کارشناسی کرده، هرچند که خودش چنین موضوعی را قبول ندارد.


مظفری در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه درباره حمله هواداران تراکتورسازی به خودش بیان کرد: این مسائل همیشه وجود دارد و دلخوری ای از هواداران تراکتور ندارم. دفعه اولی نیست که به خاطر کارشناسی در نود و سایر برنامه های تلویزیونی این اتفاقات برایم می افتد. به هر حال هواداران گاهی از دستم ناراحت می شوند و گاهی خوشحال و به عنوان یک کارشناس نباید این مسائل برایم مهم باشد.


وی ادامه داد: من کارشناسی دربی را هم در برنامه زنده کرده ام و این مسائل همیشه وجود دارد.، اما اگر رزومه من را در بیاورند متوجه می شوند که رنگ ها برایم اهمیتی ندارد و بی طرف کارشناسی می کنم.

 

1387671


این کارشناس داوری درباره صحنه پنالتی روی استوکس همچنان صحبت هایش او تکرار می کند: در اعلام پنالتی مهم نیست که بدن بازیکنان به هم بخورد یا نه؛ من ده ها بار صحنه را دیدم، حتی عکسی که هواداران تراکتور در فضای مجازی منتشر کردند را هم مشاهده کردم. پای بازیکن زرد روی زمین است و در آن شرایط امکان ندارد که بازیکن بتواند خطا کند. من همچنان نظرم همین است که آنتونی استوکس بزرگنمایی کرده و خطایی رخ نداده است.چراکه خود بازیکن قرمز می آید و به بازیکن زرد می خورد.


مظفری ادامه داد: چنین صحنه ای در بازی پارس جنوبی جم و سایپا هم رخ داد که معلوم نشد چه کسی آن پنالتی را گرفته است. آنجا هم بزرگنمایی رخ داد و خطای پنالتی درست نبود.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا واقعا متولد شهر اصفهان است، تاکید کرد: بله، من متولد اصفهان هستم و سال های اول زندگی ام را هم در این شهر گذراندم، اما آبروی خودم را بیشتر از هرچیزی دوست دارم و هیچ تعلق خاطری به هیچ تیمی ندارم.


مظفری همچنین گفت: همین دیشب کارشناسی دیدار ذوب آهن و ماشین سازی را هم انجام دادم؛ چرا کسی این را نمی گوید که همه صحنه ها به سود تیم تبریزی شد؟ ذوب آهن نماینده اصفهان نیست؟ اگر این حرف ها درست بود باید آن بازی را هم به سود ذوب آهن کارشناسی می کردم. برای همین است که این موضوعات برایم اهمیتی ندارد.


وی در پایان درباره تاثیر داوران پشت دروازه در فوتبال افزود: این داوران کمک زیادی نکردند و هنوز ناهماهنگی زیادی وجود دارد. ضمن اینکه الان هم عرف می شود که فلان داور می گوید پشت دروازه گرفت، داور پشت دروازه می گوید داور وسط و تقصیرها را گردن هم می اندازند.

دیدگاه‌ها