کد خبر : 1596391 | 14 اسفند 1397 ساعت 11:18 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: به پیروزی و صعود در پاریس امیدواریم

اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد که تیمش فردا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف PSG خواهد رفت می‌گوید به صعود از این مرحله امیدوار است.

سولسشر: به پیروزی و صعود در پاریس امیدواریم

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه منچستریونایتد با هدایت اوله گنار سولسشر، در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در خانه خود بازی را با نتیجه 2-0 به پاری سن ژرمن واگذار کرده، سرمربی این تیم می‌گوید به بازی برگشت با غول فرانسوی امیدوار است و فکر می‌کند شاگردانش توان کافی برای پشت سر گذاشتن PSG و صعود به مرحله بعدی را دارند.

 

سولسشر در این باره به خبرنگاران گفت:" ما به پاریس می‌رویم تا از فوتبال بازی کردن لذت ببریم. می‌دانیم بازی با PSG در پاریس چقدر دشوار است. آنها در اولدترافورد خیلی خوب بازی کردند و بازی برگشت برای ما چالش بزرگی است. ولی بازیکنان ما به پاریس می‌روند تا نشان دهند چه در چنته دارند".

 

1381536

 

سرمربی موقت منچستریونایتد در ادامه گفت:" ما ترجیح می‌دهیم این بازی را 4-2 ببریم تا اینکه با نتیجه 2-0 پیروز شویم. نیمه اول برای ما خیلی مهم است. اگر بتوانیم در نیمه اول 1-0 پیروز شویم در نیمه دوم بازی همه چیز ممکن است".

 

سولسشر در ادامه اضافه کرد:" بازیکنان ما در بازی‌های خارج از خانه می‌دانند که ما می‌توانیم خیلی خوب دفاع کنیم و در ضدحمله‌ها برای هر حریفی دردسرساز باشیم. بازیکنان ما در این مدت در بازی‌های خارج از خانه با اعتماد به نفس بالا بازی کرده‌اند و امیدوارم در پاریس هم شاهد چنین روحیه‌ای باشیم".

 

دیدگاه‌ها