کد خبر : 1596403 | 14 اسفند 1397 ساعت 12:09 | 106.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ها به کارشناس داوری جنجالی؛

جنجال ادامه دار یک پنالتی؛ حمله به کارشناس اصفهانی

هواداران تیم تراکتورسازی تبریز در شبکه های اجتماعی واکنش تندی به کارشناس داوری نوید مظفری نشان داده اند.

جنجال ادامه دار یک پنالتی؛ حمله به کارشناس اصفهانی

به گزارش "ورزش سه"، کارشناس داوری برنامه نود درباره بازی تراکتورسازی و سپاهان بسیار واکنش برانگیز بود. چرا که تراکتوری ها عقیده دارند هر دو گل آن ها در شرایط سالم به ثمر رسید اما نوید مظفری کارشناس برنامه نود، این ادعا را زیر سوال برد و اعتقاد داشت که روی گل اول و دوم هیچ خطایی روی شجاعی و استوکس اتفاق نیفتاده است.

 

این فصل داوری ها در لیگ برتر ایران، باعث اعتراض همه تیم ها شده است. از ابتدای لیگ تا همین جا، تمام تیم های صدرنشین و قعرنشین به سوت های قاضیان لیگ برتری معترض بوده اند و بیانیه های زیادی هم در این باره صادر کرده اند. در اواسط فصل، دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور نیز جنجال های زیادی را به وجود آورد و به برنامه نود نیز کشیده شد. آن جا عادل فردوسی پور با پرسپکتیو و ابزارهای جالب نشان داد که گل تراکتوری ها در موقعیت سالم به ثمر رسیده است که این اتفاق باعث اعتراض سرخ های تهران به برنامه نود و سرخ های تبریز به کمیته داوران شد.

 

اما حالا تی تی ها موضع متفاوتی دارند و این بار باشگاه سپاهان به کمیته داوران معترض است. شب گذشته نوید مظفری در برنامه نود گفت: روی صحنه پنالتی بازیکن تراکتور یعنی استوکس شبیه سازی انجام داده و باید کارت زرد بگیرد. وی همچنین اعتقاد داشت که روی گل مهدی پور نیز، خطایی روی مسعود شجاعی انجام نشده است. در گل مردود سپاهان نیز او می گفت که بازیکن شماره 25 خطایی انجام نداده. البته در صحنه خطای شدید ساسان انصاری روی پای مهدی کیانی، مظفری اعتقاد داشت کارت قرمز لازم نیست و تصمیم داور در جریمه با کارت زرد درست است.

 

این در حالی است که برخی دیگر از کارشناسان داوری می گفتند که گل های تراکتور در شرایط صحیح به ثمر رسیده اند. همین موضوع باعث شده تا تراکتوری ها به کارشناسان موافق با موضع خود استناد کرده و در شبکه های اجتماعی اعتراض خود را نشان دهند. برخی از کانال های هواداری با شکل های مختلف تلاش کرده اند تا دو خطا در صحنه گل های تیمشان را نشان بدهند.

 

در توییتر فارسی نیز هواداران تیم تراکتورسازی، ضمن اشاره به اصفهانی بودن نوید مظفری اتهام هایی را علیه او وارد کرده اند. از طرف دیگر تراکتوری ها با زوم کردن روی مصاحبه مهدی کیانی برخورد در لحظه پنالتی را تائید کرده بود، به نقد کارشناسی نوید مظفری پرداختند. مظفری که شب گذشته گفت برخوردی بین دو بازیکن نبوده، امروز در گفتگو با ورزش سه حرف قبلی خود را به نوعی تصحیح کرد و گفت منظورش برخورد در حد یک پنالتی بود که وجود نداشت.

 

همچنین در اینستاگرام، بخش اعظمی از کاربران تراکتوری به پیج نوید مظفری حمله ور شده اند و اعتراض خود را به این شکل نشان داده اند. نوید مظفری کارشناس باسابقه فوتبال ایران، در گذشته نیز اظهار نظرهایی جنجالی داشت و به طور مثال او دو فصل پیش در بازی پرسپولیس و استقلال، گفت که گل سیدجلال حسینی در شرایط مردود و خطا به ثمر رسیده و همچنین ماه قبل در شرایطی که پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند پنالتی فولاد به صورت واضح غلط بوده، اعلام کرد که به خاطر کیفیت پایین تصاویر تلویزیونی، نمی توان نظر دقیقی در این باره داد که البته در هر دو مقطع، کارشناسی او باعث اعتراض پرسپولیسی ها شد.

 

 

دیدگاه‌ها