کد خبر : 1596454 | 14 اسفند 1397 ساعت 14:46 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

درخواست ویژه کاپیتان های رئال از سولاری

رئال مادرید پس از حذف از کوپا دل ری و ناامیدی نسبی از رسیدن به قهرمانی لالیگا، امشب دیداری بسیار حساس برابر آژاکس را پیش رو دارد.

درخواست ویژه کاپیتان های رئال از سولاری

به گزارش "ورزش سه"، سولاری از زمانی که جانشین لوپتگی شد، دست به تغییراتی در ترکیب اصلی رئال زد. او به رگیلون و وینیسیوس، دو ستاره آینده دار و جوان خود اعتماد کرد و در عوض این مارسلو و ایسکو بودند که از ترکیب اصلی به نیمکت ذخیره ها تبعید شدند.

 

 

1385783

 

 

اوضاع به خصوص برای ایسکو بدتر از همه پیش رفته است. بازیکنی که زمان لوپتگی اغلب در ترکیب ثابت جای داشت، به یکباره تبدیل به بازیکنی شد که کمتر از همه مورد استفاده قرار می گیرد. یک مصدومیت دو هفته ای نیز مزید بر علت شد تا او ماه گذشته اصلا به میدان نرود و در بازی شنبه شب مقابل بارسا بود که در عین شگفتی از یک ربع پایانی وارد زمین شد و مطابق انتظار دور از فرم همیشگی خود بود.

 

رئال به حساس ترین مقطع فصل رسیده و مثل سال گذشته فقط در لیگ قهرمانان امید به قهرمانی دارد؛ در حالی که دورنمای خوبی برای این تیم پیش بینی نمی شود. ایسکو، مارسلو، آسنسیو، تونی کروس، گرت بیل و سبایوس در فرم خوبی قرار ندارند و این تیم از مشکل گلزنی هم رنج می برد.

 

 

1363117

 

 

در چنین اوضاع و احوالی بازگشت روحیه به بازیکنان تعیین کننده سابق، بسیار تاثیرگذار خواهد بود. اینکه ایسکو و آسنسیو به روزهای اوج فصل گذشته خود برگردند، می تواند کمک زیادی به برون رفت رئال از وضعیت فعلی کند.

با علم به این موضوع، طبق ادعای ال چیرینگیتو، بازیکنان بزرگ رئال از جمله راموس و مودریچ، روز گذشته در جلسه با سولاری از وی خواسته اند که اگر اختلافی با ایسکو دارد، آن را کنار گذاشته و به وی اعتماد کند. آنها معتقدند که بازگشت ایسکو به روزهای اوج، برای رسیدن رئال به مراحل بالای لیگ قهرمانان حیاتی است. ستاره ای که در سه قهرمانی متوالی اخیر رئال در چمپیونزلیگ، بسیار تعیین کننده بود.

شاید میدان دادن سولاری به ایسکو در بازی حساس امشب مقابل آژاکس که رئال بی روحیه باید از برتری 1-2 بازی رفت خود دفاع کند، بتواند ستاره مالاگایی را از لحاظ روحی در شرایط ایده آلی قرار دهد.

دیدگاه‌ها