کد خبر : 1596496 | 14 اسفند 1397 ساعت 16:41 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

شجاع در لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان خشونت؟

مدافع باتجربه و تاثیرگذار پرسپولیس طی هفته‌های اخیر با انتقاداتی نسبت به رفتار داخل زمین و پرخاشگری‌هایش مواجه بوده و اکنون باید دید در آسیا شرایط به چه شکل برای او پیش خواهد رفت.

شجاع در لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان خشونت؟

به گزارش "ورزش سه"، خلیل زاده که سومین دوره حضورش در آسیا با پیراهن پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد، تاکنون با سه تیم تراکتورسازی، سپاهان و پرسپولیس این رقابت را تجربه کرده است و سی بازی را به نام خود کرده است.


این مدافع که در فصل جاری یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش در خط دفاعی بوده و آمار مناسبی به جا گذاشته، طی هفته‌های اخیر با انتقاداتی نسبت به رفتار داخل زمین و پرخاشگری‌هایش مواجه بوده است. هرچند این بازیکن چندی پیش مدعی شد دیگر نسبت به این ماجراها واکنش نشان نخواهد داد و از خشونت و پرخاشگری‌هایش خواهد کاست اما همچنان چشمه‌هایی از آن در بازی‌اش دیده می‌شود. 


با این حال مطمئنا در آسیا و داورانی که بدون توجه به کدخدامنشی و وساطت با رفتار بازیکنان برخورد خواهند کرد، انتظار می‌رود خلیل زاده دقت بیشتری داشته باشد تا تیمش را دچار بحران و مشکل خاصی در جریان بازی نکند. او در اولین فصل حضورش ضمن گلزنی برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا موفق به حضور در نیمه نهایی شد که با شکست پرگل مقابل الهلال عربستان کنار رفتند. در فصل گذشته اما او حضوری پررنگ در ترکیب تیمش داشت و البته یک بازی را به دلیل محرومیت از دست داد و در فینال لیگ قهرمانان حاضر شدند. باید دید ماجراجویی جدید او در ترکیب سرخپوشان با چه نتیجه‌ای همراه خواهد بود.

دیدگاه‌ها