کد خبر : 1596512 | 14 اسفند 1397 ساعت 17:43 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

مجتبی بیژن : همه ما خسته شده ایم 

بلاتکلیفی نفتی های جنوب در آستانه بازی استقلال

مدافع تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در عین تعجب می گوید که مسئولین این تیم هیچ واکنشی از خودشان تا به امروز نشان نداده اند.

بلاتکلیفی نفتی های جنوب در آستانه بازی استقلال

به "گزارش ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از تذکرات و اخطارهایی که سرمربی این تیم، علیرضا مرزبان همیشه بعد و قبل از بازی ها مبنی بر عدم رسیدگی به وضعیت مالی این تیم می داد این روزها طاقتشان طاق شد و در یک تصمیم دسته جمعی تصمیم گرفتند که دیگر تمرین نکنند تا مسئولین این تیم تکلیف بازیکنان را مشخص کنند.


مجتبی بیژن مدافع شایسته این تیم در خصوص حال و هوای این روزهای نفت اظهار داشت:« ما بعد از آخرین دیدار مقابل نساجی در یک اقدام مشترک تصمیم گرفتیم که دیگر در تمرینات حاضر نشویم و با احتساب امروز سه روز است که واقعا تمرینی نداشتیم بلکه لا اقل فکری به حال ما در این  مدت باقی مانده به پایان سال بکنند .»


بیژن درباره عکس العمل مسئولین این تیم تا به امروز گفت:« متاسفانه درعین تعجب هنوز واکنشی از سوی مدیران تیم نشان داده نشده است اما گویا قرار است فردا به وضعیت ما رسیدگی کنند که البته گوش ما از این وعده ها پر است.»


نفتی ها تا به امروز 30 درصد از قراردادهایشان را بیشتر نگرفتند و این در حالی است که باید 50 درصد از قرار داد هایشان را می گرفتند


بیژن در ادامه افزود:« من واقعا نمی دانم که چرا باید چنین رفتاری با بازیکنان نفت شود مگر از ما کم فروشی و یا خدای نکرده کم کاری دیده اید؟ واقعا بعد از بازی مقابل نساجی در حالی مدیران تیم در ورزشگاه حضور داشتند آیا نمی توانستند به رختکن بیایند و یک خسته نباشید خشک و خالی بگویند که شاید باعث دلگرمی ما شود. این که دیگر به تامین مسائل مالی ارتباطی نداشت. هر کسی به نوبه خودش در کنار تیم می ایستد و هر وقت منافعش تامین شد می رود و پشت سرش را هم نگاه نمی کند.»


بیژن درباره مرزبان هم اعتقاد دارد:« مرزبان دیگر چقدر و با چه زبانی باید بگوید، او حتی کارهایی را هم بر عهده می گیرد که به هیچ وجه مسئولیت او نیست. واقعا چه کاری از دست او ساخته است؟ما امسال واقعا درست مثل یک تیم محلی رفتار کردیم و من واقعا دلم از این شرایط خیلی می سوزد. وقتی می بینم چه تماشاگران خونگرمی دلشان را به این ورزشگاه قدیمی و این چمن بی کیفیت خوش کرده اند ناراحت می شوم و به هیچ وجه دلم نمی خواهد این تیم سقوط کند. اما همین تماشاگران عزیز این را هم یادشان باشد که بچه های نفت مسجد سلیمان بازیکنان پولکی نیستند چرا که اطلاق این انگ به این بچه ها، من خود را نمی گویم عین بی انصافی است که البته می دانم در آن لحظه بسیار ناراحت بودند.»


وی همچنین افزود:« باور کنید کار به جایی کشیده شده است که نمی دانم چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ؟ واقعا چرا مدیران تیم جواب تلفن ما را هم نباید بدهند. شاید واقعا کار دیگری داشته باشیم. با تمام این حرف ها امیدوارم در آستانه دیدار حساس ما بالاخره وضعیت را مشخص کنند که واقعا همگی دیگر خسته شده ایم. »

دیدگاه‌ها