کد خبر : 1596556 | 14 اسفند 1397 ساعت 20:19 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

سولشسر: انگیزه ما صعود است، نه تاریخ سازی!

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی یونایتد، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر پاری سن ژرمن حاضر شد.

سولشسر: انگیزه ما صعود است، نه تاریخ سازی!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در دیدار رفت با دو گل در خانه یونایتد به برتری رسید اما سولسشر تیمش را بدون شانس نمی داند و معتقد است آنها باید زود به گل اول برسند.

 

سولسشر گفت: "برابر پاری سن ژرمن آزمون سخت است، اما ما می توانیم آن را با موفقیت انجام دهیم. ما برای اولین پیروزی به گل اول زودهنگام نیاز داریم و باید در جریان بازی بمانیم. هر اتفاقی می تواند رخ دهد و ما به یک برنامه خوب برای کسب پیروزی نیاز داریم. پاری سن ژرمن تیم بزرگی است و پیشرفت آنها در سالهای اخیر فوق العاده بوده است.

 

1387843

 

همه می دانند بازگشت یونایتد ممکن است و ما در گذشته نیز چنین کاری انجام داده ایم. سال قبل یوونتوس در خانه سه گل دریافت کرد اما در مادرید هر سه گل را جبران کرد و یا بازگشت بارسلونا برابر پاری سن ژرمن. نمونه های بسیار زیادی از تیم هایی وجود دارد که می توانند سرنوشت خود را تغییر دهند.

 

وقتی کسی به شما اعتقاد نداشته باشد، شما باید شخصیت خود را نشان دهید. تاریخ سازی برای ما انگیزه نیست و ما می خواهیم صعود کنیم. اگر در بهترین حالت خود باشیم می توانیم با آنها مبارزه کنیم.

 

در بازی رفت ابتدا از روی نقطه کرنر دروازه ما باز شد و این اتفاقی ناامید کننده بود. در ادامه ده دقیقه ضعیف داشتیم. ما می دانستیم که کیفیت پاری سن ژرمن ضد حمله فوق العاده است و این مدت 10 دقیقه به نظر می رسد که در هر حمله آنها گلزنی خواهند کرد.

 

1384860

 

در دیدار رفت و در جریان هیجان بازی دو اشتباه بد مرتکب شدیم و در این سطح شما در برابر بازیکنان بزرگ مجازات می شوید. گاهی اوقات شاید لیگ برتر اینگونه نشود اما در لیگ قهرمانان چنین سرنوشتی خواهید داشت. الکسیس سانچس از ناحیه زانو مصدوم شده و 4 تا 6 هفته دور از میادین خواهد بود.

 

کیلیان امباپه؟ همه می دانند او چه بازیکن بزرگی است اما من به دنبال یک چالش بزرگ هستم. امباپه بازیکن خوبی است، اما شما باید برای هر اتفاقی هوشیار باشید."

دیدگاه‌ها