کد خبر : 1596697 | 15 اسفند 1397 ساعت 11:42 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

شعار هواداران رئال: مورینیو را می‌خواهیم

هواداران رئال مادرید که از باخت سنگین مقابل آژاکس و حذف تیم‌شان از لیگ قهرمانان، خشمگین بودند بیرون از ورزشگاه برنابئو نام ژوزه مورینیو را فریاد زده و خواستار بازگشت او به رئال شدند.

شعار هواداران رئال: مورینیو را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، هواداران خشمگین رئال مادرید، دیشب پس از شکست سنگین 4-1 تیم‌شان مقابل آژاکس آمستردام و حذف از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک‌هشتم نهایی، بعد از خروج از ورزشگاه برنابئو، با سر دادن شعارهایی خواستار استعفای سانتیاگو سولاری شده و با فریاد زدن نام ژوزه مورینیو، او را نامزد شماره یک خود برای تصدی پست سرمربی‌گری رئال معرفی کردند.

 

1388077

 

خبرنگاران روزنامه اسپانیایی آ اس، بیرون از ورزشگاه برنابئو تصاویری از اعتراض هواداران رئال را ثبت و ضبط کردند که با شعارهایشان استعفای سولاری را می‌خواستند. کمی بعد نام ژوزه مورینیو از دهان این هواداران معترض شنیده شد. مورینیویی که در حال حاضر بعد از اخراج از منچستریونایتد همچنان بی‌کار است و یکی از گزینه‌های مهم جانشینی سولاری در رئال به حساب می‌آید.

 

1388076

 

رئال‌مادرید امسال بعد از خروج زین‌الدین زیدان و کریستیانو رونالدو به شبحی از رئال همیشگی تبدیل شده است. خولن لوپتگی، جانشین اول زیدان تنها بعد از گذشت چهار ماه و نیم، متعاقب شکست سنگین 5-1 مقابل بارسلونا اخراج شد تا سانتیاگو سولاری جانشین او شود.

 

1388078

 

سولاری هم نتوانست اوضاع رئال را دگرگون کند و حالا سایه اخراج بالای سر او هم پرواز می‌کند. مورینیو در هفته‌های اخیر بارها و بارها به عنوان نامزد اول سرمربی‌گری رئال مطرح شده و خود او اخیراً در مصاحبه‌ای درباره وضعیت باشگاه رئال مادرید صحبت کرده و این گمانه‌زنی‌ها را داغ‌تر کرده بود.  

 

 

دیدگاه‌ها