کد خبر : 1596725 | 15 اسفند 1397 ساعت 13:20 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

حسن زاده:

فرق استقلال و الدحیل در مدیران ورزشی فدراسیون بود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از تصمیمات فدراسیون می گوید استقلال همچنان برای صعود از این گروه شانس دارد.

فرق استقلال و الدحیل در مدیران ورزشی فدراسیون بود!

به گزارش "ورزش سه"، رضا حسن زاده پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شکست آبی پوشان برابر الدحیل گفت: شکست در نیمه دوم با دریافت سه گل نشان می دهد استقلال بد بازی کرده است. بازیکنان ایرانی ما هم سطح بازیکنان قطر هستند و استرس بازی روی آنها تاثیر گذاشت. اکثریت بازیکنان ما در این دیدار بی تجربگی کردند و در خط دفاع نیز این موضوع مشخص بود. استقلال از عمق دفاع گل دریافت کرد که گل دوم بسیار عجیب بود.
وی ادامه داد: من از تکل همزمان دو بازیکن استقلال تعجب کردم و به خودم گفتم یعنی تمرینات دفاعی در استقلال انجام نمی شود؟ این ایرادات باید در تمرین استقلال برطرف می شد. صحنه گل سوم برای استقلال واقعا زشت بود.


مدافع استقلال در بخش بعدی صحبت های خود، تصریح کرد: استقلال در این دیدار باز بازی کرد و به حریف فضا داد تا آنها راحت فکر کنند و به استقلال ضربه بزنند. نمی خواهم بگویم مدافعان استقلال ضعیف هستند اما آنها کم تجربه عمل کردند و البته باید تمرینات دفاعی بیشتری انجام دهند.


حسن زاده در ادامه با انتقاد از عملکرد مدیران ورزشی فوتبال ایران، گفت: الدحیل 8 بازیکن ملی و چند بازیکن خارجی گران قیمت داشت و انگیزه زیادی داشت و آنها مانند ما نیستند که شب قبل از مسابقه بازیکنش را محروم کنند. همه انرژی استقلال صرف جمع کردن حاشیه شد. فرق بین مدیران ورزشی در فدراسیون، تفاوت استقلال و الدحیل بود و نتیجه حضور نیروهای تحصیلکرده را دیدید.


او در ادامه با انتقاد از تصمیمات فدراسیون و فشردگی لیگ بیان کرد: استقلال باید مورد حمایت واقعا شود یا نه؟ این تیم نماینده فوتبال ایران بود؟ حمایت فدراسیون از استقلال و پرسپولیس چیست؟ چگونه باید از این دو تیم حمایت شود؟ مسابقات داخلی ما فشرده است اما به تیم ملی امید و بزرگسالان می رسند می گویند تعصب به ایران اما درباره باشگاه ها فراموش می کنند. موفقیت این دو تیم برای فوتبال ایران افتخار است و فدراسیون باید به این موضوع توجه کند. استقلال 4 مرتبه فینال را تجربه کرده و این افتخار برای همه است. برای مسئولین متاسف هستم. حریفان قدرتمندی برابر این دو تیم قرار دارند و سوال من این است برنامه ریزی فدراسیون برای موفقیت این دو تیم چیست؟ بحث منشا به استقلال ضربه زد و مدیر باشگاه تا ساعت یک شب در تلویزیون برای توضیح دادن این قضیه حضور داشت.


حسن زاده در پاسخ به این سوال که آیا استقلال برای صعود شانس دارد یا نه، بیان کرد: چه کسی فکر می کرد آژاکس 4 گل بزند؟ استقلال شانس دارد اما در یک بازی جدی محک خوردیم و بازیکنان و کادرفنی ضعف های تیم را فهمیدند و از تیم خواهش می کنم با تمرین بیشتر، ضعف خود را پوشش دهند. استقلال 3 گل با اشتباهات دفاعی دریافت کرد و با تمرین متعدد برطرف می شود.

دیدگاه‌ها