کد خبر : 1596743 | 15 اسفند 1397 ساعت 14:05 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای تصاحب همه توپ ها حریص بودیم

روی فاریا: دست استقلال را خواندم و بردیم

سرمربی الدحیل می گوید تیمش با پیروزی برابر استقلال توانست به اولین هدف خود در لیگ قهرمانان آسیا برسد.

روی فاریا: دست استقلال را خواندم و بردیم

به گزارش ورزش سه، روی فاریا بعد از پیروزی 3 بر صفر برابر استقلال گفت: هدفمان را از ابتدای بازی ها تحقق بخشیدیم و پیروزی مان نشان می دهد توانسته ایم از همان ابتدا به سوی هدفمان حرکت کنیم.


او ادامه داد: پیروز شدیم و حق مان هم پیروزی بود. توانستیم شروع قوی داشته باشیم و به حق مان که پیروزی بود رسیدم.


سرمربی الدحیل در مورد پیروزی 3 بر صفر برابر استقلال گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم چراکه آنها با تلاشی که کردند توانستند این پیروزی را محقق کنند. ما می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت و همین هم بود. در نیمه اول سختی زیادی متحمل شدیم و شکل منظم خود را حفظ کنیم تا توانستیم نتیجه لازم را حفظ کنیم. از نظر فنی سطح خوبی داشتیم، خیلی حریص بودیم برای تصاحب توپ.


فاریا در مورد اختلاف الدحیل در نیمه اول با نیمه دوم بازی با استقلال هم گفت: قبل از بازی منتظر بودیم اتفاق های زیادی بیفتد اما بعد از نیمه اول توانستیم بازی استقلال را بهتر بخوانیم و به همین دلیل چند تغییر کوچک در تیم دادیم. با پاس ها کوتاه در فضای بازیکنان استقلال و ضربات ایستگاهی توانستیم استفاده کنیم و به همین دلیل هم توانستیم توسط مهدی بن عطیه به گل اول برسیم. توانستیم در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کنیم و 3 گل بزنیم.


او در مورد هدف این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از اول بازی ها یک هدفی را برای خود ترسیم کردیم و با این پیروزی توانستیم به اولین هدف مان برسیم. در بازی های بعدی می توانیم به عملکرد بهتری برسیم و در نهایت هم چیزی که مشخص است باید بدانیم در گروه خیلی سختی قرار داریم. 3 تیم هستند که سابقه قهرمانی در این رقابت ها را دارند و بنابراین باید از این پیروزی خوشحال باشیم و در ادامه برای هدف مان و آرزوهایمان باید تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها