کد خبر : 1596908 | 16 اسفند 1397 ساعت 09:47 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

فردیناند: راشفورد خوب نیست، درجه‌یک است

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، از مارکوس راشفورد به دلیل اینکه در آخرین لحظات بازی مقابل PSG بدون ترس پشت پنالتی ایستاد و توپ را گل کرد تمجید کرده و او را فوتبالیستی درجه‌یک دانست.

فردیناند: راشفورد خوب نیست، درجه‌یک است

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، که دیشب به عنوان کارشناس در شبکه BT Sport حاضر شده بود تا بازی پاری سن ژرمن و منچستریونایتد را کارشناسی کند، از مارکوس راشفورد به خاطر شجاعتش در زدن ضربه پنالتی لحظات آخر بازی و تضمین صعود یونایتد به مرحله بعدی قدردانی کرد و او را فوتبالیستی درجه‌یک دانست.

 

ریو فردیناند معتقد است درخشان‌ترین حرکت راشفورد در بازی دیشب، نه صرفاً به گل تبدیل کردن ضربه پنالتی بلکه شجاعت مثال‌زدنی‌ای است که او را وامی‌دارد پیش‌قدم شده و در آن شرایط بسیار دشوار و نفس‌گیر با خیال راحت پشت توپ بایستد.

 

1388347

 

راشفورد در حالی پشت توپ قرار می‌گیرد که آن پنالتی برای یونایتد به معنای راه‌یابی یا عدم راه‌یابی به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است. درحالیکه بسیاری از فوتبالیست‌ها در این شرایط ترجیح می‌دهند از زیر بار این فشار فوق‌العاده سنگین شانه خالی کنند اما راشفورد مسئولیت را به عهده گرفته و پشت توپ می‌ایستد.

 

فردیناند در این باره گفت:" من راشفورد را دوست دارم. من عاشق او هستم. قرص و محکم به سمت توپ می‌رود و می‌گوید توپ را به من بدهید. من پنالتی را می‌زنم".

 

1388345

 

فردیناند در ادامه گفت:" وقتی پنالتی اعلام شد هیچ بازیکن دیگری حاضر نبود آن پنالتی را بزند. هیچکس داوطلب نشده بود. ولی راشفورد رفت و گفت این صحنه مال من است. من این مسئولیت را می‌پذیرم. این تفاوت بین یک فوتبالیست خوب و یک فوتبالیست درجه یک است. بله این پسر واقعا یک فوتبالیست درجه‌یک است".

 

دیدگاه‌ها