کد خبر : 1596917 | 16 اسفند 1397 ساعت 10:24 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

پزشکان پر افتخار فوتبال ایران در یک قاب

دیروز یک روز خوب برای فوتبال ایران البته در بخش پزشکی بود به این دلیل که پزشکان فوتبال ایران به نشان نقره و برنز رسیدند و البته دکتر زهره هراتیان رییس ایفمارک هم به عنوان بهترین پزشک جوان آسیا انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، نمی شود کتمان کرد در فوتبال امروز نقش پزشک بیش از پیش پر رنگ شده به این خاطر که راهکارهای متعددی از سوی تیم پزشکی برای مصدوم نشدن فوتبالیست ها ارایه می شود که خیلی از این راهکارها در بخش تغذیه و استراحت کافی و هم چنین ریکاوری درست است و البته بعد از مصدومیت هم تلاش های تیم پزشکی منجر به بازگشت زودهنگام فوتبالیست ها به میدان می شود. 

 

در این تصویر پزشکان پرافتخار فوتبال ایران را در یک قاب می بینید. دکتر زهره هراتیان که به عنوان بهترین پزشک جوان آسیا انتخاب شده است. نشان نقره برای دکتر پرهان خانلری و دکتر امین نوروزی که حتما معرف حضور است. به دلیل سال های سال حضور در کادر تیم استقلال تهران. دکتر علیرضا شهاب نیز مفتخر به دریافت نشان برنز پزشکی فوتبال آسیا به دلیل سال ها تلاش در عرصه بین المللی، ملی و باشگاهی آسیا و جهان شد. دکتر علیرضا شهاب در سال های اخیر در تیم ملی و در کنار کارلوس کی روش حضور داشت و بی شک با تجربیات گرانبهایی که از این حضور و کار با بازیکنان بزرگ آموخت می تواند در آینده هم در تیم ملی ارایه گر بهترین عملکرد در بخش پزشکی باشد.

 

1388361

دیدگاه‌ها