کد خبر : 1596957 | 16 اسفند 1397 ساعت 12:39 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان رم: شکست و حذف دردناکی بود

دانیله دروسی، کاپیتان رم می‌گوید حذف دراماتیک تیمش از لیگ قهرمانان اروپا با پنالتی‌ای که در دقایق پایانی با استفاده از VAR اعلام شد برای این رم و بازیکنانش بسیار سخت و دردناک بوده است.

کاپیتان رم: شکست و حذف دردناکی بود

به گزارش "ورزش سه"، رم که در بازی اول خود با پورتو در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه 2-1 پیروز شده بود دیروز در پرتغال در بازی برگشت به مصاف پورتو رفت و بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه 2-1 به سود حریف پرتغالی به پایان رسید تا تعیین تکلیف تیم صعودکننده به دو وقت اضافه کشیده شود.

 

1388451

 

اما در وقتهای اضافه، درحالیکه تنها 3 دقیقه به پایان و ضربات پنالتی مانده بود داور با استفاده از سیستم VAR یک پنالتی به سود پورتو اعلام کرد تا رم با نتیجه 3-1 شکست خورده و به شکلی دراماتیک از لیگ قهرمانان حذف شود.

 

دانیله دروسی، کاپیتان کهنه‌کار رم، بعد از بازی در پاسخ به خبرنگاران گفت نمی‌داند بعد از این شکست برای دی‌فرانچسکو، سرمربی رم چه اتفاقی خواهد افتاد. دی‌فرانچسکو بعد از بازی از شرکت در کنفرانس خبری خودداری کرد و مستقیماً به سمت اتوبوس تیم حرکت کرده و از پاسخ دادن به هر سوالی خودداری کرد. رسانه‌های ایتالیایی امروز مدعی شدند که آینده او در باشگاه رم به نتیجه بازی دیروز وابسته بوده است.

 

1388454

 

دانیله دروسی، کاپیتان رم که سال گذشته به مرحله نیمه‌نهایی رقابتها رسیده بود در پایان بازی گفت:" اینطور حذف  شدن واقعا سخت و دردناک است. ما تیم پر فراز و نشیبی هستیم. عملکرد ما در این بازی عالی نبود ولی امشب همه در زمین یک تیم متحد دیدند، تیمی متشکل از مردان واقعی".

 

کاپیتان رم در ادامه گفت:" دیگر چیزی نمانده بود به پنالتی‌ها برسیم و شانس خودمان برای صعود به یک‌چهارم، برای دومین سال پیاپی را امتحان کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها