کد خبر : 1597105 | 16 اسفند 1397 ساعت 22:18 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

سالاری: با شخصیت‌تر از قطبی نیست

دروازه‌بان فولاد خوزستان به حمایت از سرمربی تیمش در مقابل هجمه‌ها علیه او پرداخت.

سالاری: با شخصیت‌تر از قطبی نیست

به گزارش "ورزش سه"، ناصر سالاری در مورد شکست مقابل سایپا گفت: بازی در بدترین حالت باید مساوی می‌شد و در بهترین حالت فولاد می‌بایست برنده زمین بود؛ ما بهتر از سایپا بازی کردیم و با بدشانسی بازی را باختیم؛ فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و متاسفانه توپ‌هایمان با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

 

او ادامه داد: افشین قطبی فولاد را تغییر داده و تمام بازی‌ها برتر از حریف بازی می‌کنیم؛ او مربی توانمندی است و نیازی نیست من در این باره صحبت کنم؛ در صورت تداوم حضور ایشان در فولاد اطمینان می‌دهم این تیم در سال‌های آینده مدعی قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.

 

دروازه‌بان فولاد در خصوص درگیری قطبی و دایی پس از بازی و حرف‌های رد و بدل شده گفت: ما حرفی نشنیدیم و چیزی هم ندیدم؛ در فوتبال با مربیان زیادی کار کردم اما به جرات می‌گویم با شخصیت‌تر از قطبی در فوتبال ایران نیست؛ او همیشه نگاه مثبت به وقایع دارد و هیچ‌وقت ذهنیت منفی از او ندیدم. همیشه ایشان از دایی تعریف می‌کند و واقعا هم آقای دایی در فوتبال قابل احترام هستند.

 

او یادآور شد: اگر مشکلی هم وجود دارد، اجازه بدهیم دو طرف حرف‌هایشان را بزنند و ما بازیکنان و اعضای تیم دخالتی نکنیم؛ هر دو قابل احترام هستند؛ به نظر من سوء تفاهم شده و در آینده نزدیک همه این مسائل برطرف می‌شود؛ فقط یک چیز می‌خواهم بگویم؛ افتخار می‌کنم در طول فوتبالم با افشین قطبی کار می‌کنم؛ او از نظر شخصیتی و فنی بی‌نظیر است.

دیدگاه‌ها