کد خبر : 1597164 | 17 اسفند 1397 ساعت 11:27 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

مصائب فریرا پرتغالی برای جدال انتقامی

مقابل پرسپولیس ژاوی هست اما بوغلام نه

سرمربی پرتغالی السد بعد از شکست مقابل حریف سعودی در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان حالا برای رویارویی با قهرمان ایران با مصائب بیشتری دست به گریبان است.

مقابل پرسپولیس ژاوی هست اما بوغلام نه

به گزارش "ورزش سه"، غیبت خوخی بوغلام در ترکیب السد مقابل الاهلی باعث شد تا ساختار تدافعی زعیم در جده بسیار شکننده نشان بدهد تا در پایان شکست 2-0 به ثبت برسد. مدافع دوملیتی و ملی پوش السد با توجه به مصدومیتی که گریبانگیرش شد در آغاز دور جدید تمرینات السد نیز غایب بود تا حضور این بازیکن در مصاف با پرسپولیس در ابهام قرار بگیرد.


بنا به نوشته روزنامه های دوحه در آغاز تمرینات السد کادرپزشکی باشگاه در گزارشی به اوسوالدو فریرا وضعیت بوغلام را تشریح کردند تا برنگرانی های این مربی بیافزایند. مدافع کلیدی السد با وجود تلاش گسترده پزشکان هنوز به شرایط مطلوب نرسیده و مشخص نیست مقابل پرسپولیس توان حضور در میدان را داشته باشد.


اما در کنار این خبر بد، سرمربی پرتغالی خیالش از بازگشت ژاوی هرناندز مقابل پرسپولیس آسوده شد چون ستاره اسپانیایی در بازگشت هم تیمی هایش از جده بدون مشکل پابه پای همه بازیکنان به کار با توپ پرداخت تا حضور مهندس اسپانیایی کمی از دغدغه های فریرا بکاهد.

 

دیدگاه‌ها