کد خبر : 1597732 | 19 اسفند 1397 ساعت 13:36 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

رحمانی: با پیکان برای بالانشینی می‌جنگیم

هافبک پیکان اعتقاد دارد آنها قادرند در ادامه فصل به رتبه‌های بالای جدول دست یابند و به نتایج بهتری نیز دست یابند.

رحمانی: با پیکان برای بالانشینی می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران بعد از هفته‌ها ناکامی، توانسته روند موفقی را طی سه هفته اخیر پشت سر بگذارد و اکنون آنها امیدوارند با تداوم این اتفاق به رتبه‌های بالای جدول صعود کنند.


ماهان رحمانی، هافبک دفاعی پیکان در خصوص آخرین شرایط تیم می‌گوید: بعد از دو هفته بد در نیم فصل دوم، خوشبختانه اکنون در شرایط مناسبی قرار داریم. ما کاملا به کیفیت و پتانسیل تیم خودمان ایمان داریم و دچار بدشانسی بزرگی شده بودیم که اکنون از این طلسم خلاص شده‌ایم.


وی ادامه داد: نکته مهم برای تیم ما خودباوری برای بازگشت و کسب نتیجه است و آقای فرکی و کادرفنی ایشان نیز طی این مدت توانسته‌اند شرایط مناسبی را ترتیب دهند. نکته مثبت این است که طی سه هفته اخیر گلی دریافت نکرده‌ایم و این به ما کمک می‌کند تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.


رحمانی درباره بازی با استقلال خوزستان گفت: نباید به جایگاه استقلال خوزستان در جدول نگاه کرد. آنها در زمین خود کاملا خطرناک هستند و نتایج خوبی نیز کسب کرده‌اند. در این بازی نیز بعد از گلی که به ثمر رساندیم تحت فشار طبیعی حریف قرار گرفتیم ولی با یک دفاع برنامه ریزی شده توانستیم نتیجه را به سود خودمان به پایان برسانیم. خودباوری خوبی در تیم شکل گرفته و این مساله به ما این امید را می‌دهد تا در بازی‌های آینده نیز به این روند ادامه دهیم.


هافبک پیکان درباره بازی این هفته تیمش مقابل نفت آبادان گفت: ما در بازی رفت به یک نتیجه خوب برابر این تیم رسیدیم و اکنون در زمین خودمان باید این برد را تکرار کنیم. شرایط تمرینی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و به کسب نتیجه مقابل این تیم کاملا امیدوار هستیم.

 

دیدگاه‌ها