کد خبر : 1597846 | 19 اسفند 1397 ساعت 20:10 | 84.7K بازدید | 0 دیدگاه

سردار، مرد اول و زهردار خط حمله زنیت؛

نمایش خیره کننده آزمون تمام شدنی نیست

ستاره ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ باز هم گلزنی کرد و در جریان برتری تیمش مقابل اوفا نمایش تاثیرگذاری داشت.

نمایش خیره کننده آزمون تمام شدنی نیست

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سن‌پترزبورگ که سردار آزمون را مثل همیشه در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۷ امروز میزبان تیم رده پانزدهمی اوفا بود.

 

برخلاف روند مسابقه اوفا در دقیقه ۲۵ توسط کاتالین کارپ به گل رسید، اما زنیت سن‌پترزبورگ خیلی زود به بازی بازگشت و پنج دقیقه پس از آن روی پاس در عمق امیلیانو ریگونی و ضربه تمام کننده و دقیق سردار آزمون گل تساوی را زد.

 

یاران آزمون که به دنبال تکرار پیروزی هفته قبل مقابل اورال و جبران باخت لیگ اروپا برابر ویارئال بودند، در دقیقه ۳۴ دوباره دروازه اوفا را باز کردند و این بار با پاس آرتم ژیوبا و گلزنی امیلیانو ریگونی از حریف خود پیش افتادند.

 

1389397

 

در نیمه دوم هیچ یک از دو تیم نتوانستند گلزنی کنند تا در نهایت زنیت سن‌پترزبورگ که سردار آزمون را تا پایان مسابقه در ترکیب داشت، موفق به برتری ۲ بر یک خانگی مقابل اوفا شد تا ۴۰ امتیازی شده و با ۶ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به کراسنودار رده دومی، همچنان صدر جدول لیگ برتر روسیه را حفظ کنند.

 

سردار آزمون که نمایش خیره کننده‌ای طی یک ماه اخیر در ترکیب زنیت سن‌پترزبورگ داشته، در هفته گذشته لیگ برتر روسیه تک گل برتری تیمش برابر اورال را به ثمر رساند و در مراحل حذفی لیگ اروپا نیز ۲ گل مقابل فنرباغچه و یک گل در دیدار با ویارئال زد که امشب نیز این روند فوق‌العاده را حفظ کرد و توانست یکی از دو گل تیمش برابر اوفا را به نام خود ثبت کند.

 

ستاره ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ بعد از پیوستن به این باشگاه، در هر دو مسابقه لیگ برتر روسیه که به میدان رفته موفق به گلزنی شده و در دو حضور ثابت دیگرش نیز در لیگ اروپا این عملکرد را داشته است.

دیدگاه‌ها