کد خبر : 1597996 | 20 اسفند 1397 ساعت 13:14 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

تزریق کورتون برای بازگشت شایان مصلح

مدافع مصدوم پرسپولیس امروز مرحله پایانی درمان خود برای بازگشت به ترکیب این تیم را پشت سر خواهد گذاشت.

تزریق کورتون برای بازگشت شایان مصلح

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح که در فصل جاری توانسته با اعتماد بنفس لازم نمایش موفقی در ترکیب سرخپوشان از خود به جا بگذارد و بازیکنی تاثیرگذار در سمت چپ دفاعی لقب گیرد، در سه هفته اخیر با توجه به مصدومیت شدید از ترکیب خارج شده است.


مصلح که نیم فصل دوم را علیرغم مصدومیت شدید با توجه به نیاز تیم در ترکیب به میدان رفته بود، برابر نفت مسجد سلیمان علاوه بر این مصدومیت با سرماخوردگی به میدان رفت که این مساله باعث تشدید مصدومیتش شد. او طی هفته‌های اخیر برای درمان مصدومیتش زیر نظر کادرپزشکی کار خود را دنبال می‌کند.


مصلح طبق نظر پزشک معالج امروز برای مرحله پایانی درمان خود باید تزریق کورتون را پشت سر بگذارد و در صورتی که شرایط لازم را به دست بیاورد مشکلی برای همراهی تیمش در جدال با سپیدرود رشت در آخرین بازی سال 97 نخواهد داشت.


شایان مصلح در خصوص آخرین وضعیت خود اینطور توضیح می‌دهد: مصدومیت من التهاب کوبیسم است که امروز دومین آمپول را نیز تزریق کردم و جا دارد از دکتر سیف که در این مدت تلاش زیادی برای بهبودی‌ام داشتند تشکر کنم. باید استراحت کوتاهی را پشت سر بگذارم و انشاالله از دو روز دیگر تمرینات خودم را شروع می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر در خدمت تیم باشم.

دیدگاه‌ها