کد خبر : 1598208 | 21 اسفند 1397 ساعت 12:17 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

پست طعنه آمیز آذری خطاب به کیست؟

درست در روزهایی که ذوب آهن در لیگ برتر به روزهای تیره و تار رسیده بود نتایج خوب این تیم درلیگ قهرمانان آسیا شروع شد و این بهترین اتفاق ممکن برای تیم علیرضا منصوریان بود.

به گزارش "ورزش سه"، نتایج خوب تیم ذوب آهن در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بهانه ای شد که تیم به طور جدی به خود بیاید و درلیگ برتر هم نتایج خوب خود را شروع کند. برتری یک بر صفر در خانه تیم پدیده بهترین بهانه بود تا به این نتیجه برسیم که ذوب با علیرضا منصوریان خود را پیدا کرده است و از این پس توامان هم در لیگ برتر خوب نتیجه خواهد گرفت و هم در لیگ قهرمانان آسیا و این اتفاق در بازی دیشب با النصر تکرار شد. تیم دوم جدول لیگ برتر عربستان میزبان ذوب آهن بود که با نتیجه 3-2 شکست خورد.

 

در این کش و قوس برکناری سعید آذری از جمع اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن کمی عجیب بود! البته مدیر عامل باشگاه ذوب آهن واکنش سختی به این اتفاق نشان نداد و خیلی مهربانانه با این اتفاق برخورد کرد و حتی عنوان کرد با هر سمتی افتخار می کند در ذوب آهن حضور دارد. او آنروزها عکسی از خود منتشر کرد که در یکی از بازی های ذوب آهن با پارو در حال درست کردن زمین فولاد شهر بود. عکسی که سعید آذری در پایان بازی با النصر در صفحه شخصی اش منتشر کرد در نوع خود جالب است. عکسی که با این دو کلمه آمده است. فقط خدا.

 

پست طعنه آمیز سعید آذری حتما خطاب به کسی است. احتمالا همان کس یا کسانی که او را از جمع اعضای هیات مدیره  کنار گذاشتند.

 

1389856

دیدگاه‌ها