کد خبر : 1598394 | 21 اسفند 1397 ساعت 21:22 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی العین: نکته مهم نخوردن گل دوم بود

خوان کارلوس سرمربی العین در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال شرکت کرد.

سرمربی العین: نکته مهم نخوردن گل دوم بود

به گزارش "ورزش سه"، خوان کارلوس سرمربی اسپانیانی تیم فوتبال العین با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال گفت: خیلی بازی مهمی برای ما بود و یک امتیاز گرفتن برای ما اهمیت زیادی داشت. بازی کردن با استقلال کار سختی است و ما توانستیم یک امتیاز کسب کنیم. در نیمه اول دو تیم تعادل داشتند اما استقلال توانست ما را مهار کند و ما یک ضربه به تیرک داشتیم. نکته مهم برای ما نخوردن گل دوم بود و روحیه خود را حفظ کردیم و با یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم.


وی افزود: باید روحیه خود را بالا نگه داریم و تیم را بازسازی کنیم. ترک کردن زمین با یک امتیاز اتفاق خوبی برای ما بود.


سرمربی العین در واکنش به این موضوع که چرا در نیمه دوم پرس خط دفاعی استقلال را در دستور کار نداشتید، بیان کرد: در هر بازی دو تیم هستند و ما می خواستیم بیشتر پرس کنیم اما استقلال اجازه نداد. آنها بازی را کنترل کردند و گل اول را به ثمر رساندند. ما روحیه خود را از دست ندادیم و تلاش کردیم و به گل تساوی رسیدیم و این برای ما مهم بود. این برای روحیه تیم مهم بود و بازیکنان تیمم را برای این نمایش تحسین می کنم.


او در پاسخ به این سوال که آیا شما خوش شانس بودید که شکست نخوردید، تصریح کرد: جنگیدن مهم بود و این روحیه است که به ما شانس می دهد.


سرمربی العین در ادامه درباره تیم هایی که شانس صعود دارند، گفت: من پیشگو نیستم و نمی دانم چه تیمی بالا می رود. شانس از تلاش می آید و ما امروز نشان دادیم که با تمام وجود تلاش می کنیم.

دیدگاه‌ها