کد خبر : 1598418 | 21 اسفند 1397 ساعت 22:18 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون: نمی توانم خودم را با نویر مقایسه کنم

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با بایرن مونیخ حاضر شد.

آلیسون: نمی توانم خودم را با نویر مقایسه کنم


به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تساوی بدون گل در بازی رفت، لیورپول کار دشواری برای غلبه بر بایرن مونیخ و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان دارد.

 

دیدار برابر لیورپول: "چیزی تغییر نکرده و ما همچنان برای قهرمانی در لیگ برتر مبارزه می کنیم و هدف ما هم قهرمانی در لیگ قهرمانان و هم لیگ برتر خواهد بود. مرسی سایدی ها سالهاست قهرمان لیگ برتر نشده اند و ما به دنبال فتح این رقابت ها هستیم اما نمی خواهیم از لیگ قهرمانان نیز حذف شویم.

 

1362800

 

من به سختی در تمرینات تلاش می کنم و من بخشی از یک باشگاه بزرگ با اهداف و برنامه های مهم هستم و باید به شدت مراقب مسئولیت خود باشم و در این صورت می توانم به بهترین دروازه بان جهان تبدیل شوم."

 

رویارویی با مانوئل نویر: "من نمی توانم خودم را با نویر مقایسه کنم. او طی 10 سال گذشته یکی از بهترین دروازه بان های جهان بوده اما من تازه کار خود را شروع کرده ام. نویر برای من در امر دروازه بانی یک الگو و مرجع بوده و انسانی خوب نیز به شمار می آید که بازی کردن برابر او برای من یک رویا بوده است."

 

رویارویی با لواندوفسکی: "او یک بازیکن بزرگ است که من علاقه زیادی به سبک بازی وی دارم و ما باید تلاش کنیم او و دیگر ستاره های بایرن را متوقف کنیم."

دیدگاه‌ها