کد خبر : 1598471 | 22 اسفند 1397 ساعت 08:54 | 78.3K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان: رونالدو یک تنه یوونتوس را بالا برد

بعد از پیروزی 3-0 یوونتوس مقابل اتلتیکو مادرید با هت‌تریک کریستیانو رونالدو، ستاره فرانسوی اتلتیکو، آنتونیو گریزمان، درخشش رونالدو را مهم‌ترین عامل شکست و حذف تیمش از چمپیونزلیگ دانست.

گریزمان: رونالدو یک تنه یوونتوس را بالا برد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب درحالی به خانه یوونتوس رفته بود که با پیروزی 2-0 که در بازی رفت مقابل یووه بدست آورده بود امیدهای زیادی به پشت سر گذاشتن غول ایتالیایی و راه‌یابی به مرحله بعدی چمپیونزلیگ داشت. اما دیشب، شب کریستیانو رونالدو بود تا با هت‌تریک بسیار باارزش خود برای یووه، شاگردان دیگو سیمئونه را حذف کرده و با دست خالی به خانه برگرداند.

 

آنتونیو گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان، با اشاره به هت‌تریک رونالدو که پنجاه و دومین هت‌تریک دوران فوتبالی او بود، نقش رونالدو در عملکرد خارق‌العاده یوونتوس را بسیار مهم دانست.

 

1390124

 

گریزمان بعد از بازی در این باره گفت:" رونالدو در بازی رفت هیچ فرصتی نداشت. ولی امروز سه فرصت گلزنی پیدا کرد و هر سه فرصت را به گل تبدیل کرد".

 

ستاره فرانسوی اتلتیکو در ادامه گفت:" ما نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. امروز بدترین روز برای بد بازی کردن بود. همه ناراحت هستند و من از همه بیشتر ناراحتم. احساس گناه می‌کنم چون نتوانستم موثر باشم و روند بازی را تغییر بدهم. همان کاری که در  بازی اول کرده بودم. ولی امروز نتوانستم موفق بشوم و به همین خاطر است که می‌گویم احساس گناه می‌کنم".

 

1390125

 

دیدگاه‌ها