کد خبر : 1598483 | 22 اسفند 1397 ساعت 10:00 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازهم پای رسول در میان است!

چرا کنفرانس مطبوعاتی خادم به ضررش تمام شد؟

اظهارات بلندبالای یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی قبل از پایان نام نویسی از کاندیداها به ضررش تمام شد.

چرا کنفرانس مطبوعاتی خادم به ضررش تمام شد؟

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت یک هفته از آغاز نام نویسی نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی همچنان امیررضا خادم تنها فردی به حساب می آید که با حضور در محل فدراسیون ثبت نام خود را نهایی کرده است.


خادم که چندی پیش اعلام کرده بود علاقه ای برای حضور در فدراسیون ندارد، به عنوان اولین نفر در اولین ساعات ثبت نام کرد؛ اتفاقی که برای خیلی از علاقه مندان به این رشته عجیب بود.


چند روز بعد از نام نویسی امیررضا خادم در اقدامی نه چندان معمول در حالی که هنوز به صورت رسمی رقبایش در انتخابات مشخص نشده اند و نام نویسی از کاندیداها به پایان نرسیده، اقدام به برگزاری نشستی با اهالی رسانه ها و کشتی نویسان کرد.


در این نشست مفصل که صحبت های زیادی رد و بدل شد، خادم چند باری روی این موضوع تاکید کرد که بهترین فرد برای اداره کشتی در چنین شرایطی است! این یکی از مواردی بود که در ۲ روز اخیر خیلی از اهالی کشتی از آن انتقاد کردند و معتقدند امیررضا خادم به واسطه حمایت برادرش و تصور داشتن رای هیات های استانی با غرور صحبت می کند و از پیروزی اش مطمئن است.


از سوی دیگر خادم در لابه لای صحبت هایش به حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی اشاره کرد. در حالی که این کاندیدای فدراسیون حتی نام برخی از کشتی گیران حاضر در اردوی تیم ملی را هم به درستی به یاد نداشت، ادعا کرد در همان چند دقیقه حضورش در محل تمرین آزادکاران توانسته به آنها نکات فنی خوبی را گوشزد کند. اینکه خادم تنها به واسطه حضورش در انتخابات فدراسیون در خانه کشتی حضور پیدا کرده بود، باز هم انتقاداتی را در پی داشت.


و البته پررنگ ترین انتقادی که از اظهارات امیر خادم در روزهای اخیر مطرح شده، حمایت زیرپوستی برادرش است که چند ماه قبل از فدراسیون استعفا کرده است. در واقع اینکه امیر خادم خیلی از انتقادات به مدیریت رسول را نمی پذیرد و می گوید می خواهد راه او را در فدراسیون ادامه دهد، خیلی از اهالی این رشته را نگران کرده است. به هر حال در یکی، ۲ سال اخیر کشتی ایران دچار افت عجیبی شده که مهمترین مثال برای آن هم کسب عنوان نازل نهمی و ششمی برای کشتی آزاد در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ و ایستادن در رده یازدهم جهان برای کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بود.


به هر حال به نظر می رسد در این شرایط صحبت های امیررضا خادم به جای شفاف سازی به ابهام های حضور او افزوده و به ضررش تمام شده است؛ همانطور که خودش هم روی صفحه اینستاگرامش به این موضوع اعتراف کرده؛ اگرچه معتقد است رسانه ها مسبب آن هستند!

دیدگاه‌ها