کد خبر : 1598527 | 22 اسفند 1397 ساعت 12:06 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

اکبرپور: یادتان نرود این گروه قهرمان های آسیا است

بازیکن العین صدبار آنطور شوت بزند، گل نمی‌شود!

هافبک سابق استقلال اعتقاد دارد این تیم با وجود نتایج اخیر همچنان شانس خوبی برای صعود از گروهش دارد.

بازیکن العین صدبار آنطور شوت بزند، گل نمی‌شود!

علیرضا اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی استقلال مقابل العین امارات عنوان کرد: استقلال در این مسابقه بازی نسبتا خوبی انجام داد. درست است که این مسابقه با تساوی به پایان رسید اما شرایط تیم خوب بود. اگر بازیکنان دقت می کردند می توانستند از موقعیت ها استفاده کنند و به گل های بیشتری برسند تا برنده باشند، اما این اتفاق نیفتاد. در چنین بازی هایی وقتی یک بر صفر جلو می افتی باید گل دوم را بزنی، وگرنه در شلوغی های محوطه جریمه یک اشتباه می تواند همه چیز را خراب کند. مشکل استقلال هم دیروز این بود که گل دوم را نزد و غافلگیر شد.


وی ادامه داد: العین امارات آن تیمی که همه فکر می کردیم، نبود. در این شرایط استقلال می توانست برنده زمین باشد. از سوی دیگر گل صحیح این تیم نیز از سوی داور آفساید گرفته شد تا شرایط سخت شود. العین در این بازی گلی به ثمر رساند که شاید اگر 100 بار دیگر آنطور ضربه بزنند وارد دروازه نشود و واقعا از بدشانسی استقلال بود که آن ضربه وارد دروازه شد.


هافبک تکنیکی سابق استقلال درباره شانس صعود این تیم از گروه آسیایی خود گفت: یادمان نرود که استقلال در گروهی بسیار سخت قرار گرفته ، گروهی که قهرمانان آسیا را در خود دارد و هنوز شانس خوبی برای موفقیت وجود دارد. استقلال باید در بازی های آینده می تواند نتایج بهتری بگیرد و از گروهش صعود کند. هنوز چیزی تمام شده نیست و باید از فرصت ها استفاده کنند تا موفقیت حاصل شود.
اکبرپور در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا نتایج استقلال در آسیا تاثیری روی شرایط این تیم در لیگ نمی گذارد، افزود: شرایط لیگ برتر با آسیا فرق می کند. قطعا وینفرد شفر شرایط خوبی را در لیگ برای تیم مهیا می کند و نمی گذارد استقلال در لیگ برتر روزهای بدی را تجربه کند. استقلال شانس خوبی برای قهرمانی دارد و بازیکنان باید همه حواس شان را جمع کنند تا موفق شوند.

دیدگاه‌ها