کد خبر : 1598552 | 22 اسفند 1397 ساعت 13:10 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور مقابل مدعیان هت تریک می‌کند؟

تراکتورسازی امیدوار است سومین برد خانگی را مقابل مدعیان لیگ برتر جشن بگیرد.

تراکتور مقابل مدعیان هت تریک می‌کند؟

به گزارش "ورزش‌سه"، سرخپوشان فوتبال آذربایجان از هفته شانزدهم نتایج فوق العاده ای کسب کردند و با کسب 14 امتیاز بعد از استقلال تهران دومین تیم برتر نیم فصل دوم محسوب می شوند. نکته مهمی که تراکتورسازی را  متمایز کرده و باعث شده این تیم به کورس قهرمانی برسد و شانس خوبی برای کسب این عنوان داشته باشد، دو برد خانگی خوب مقابل استقلال و سپاهان بوده است.


تراکتورسازان در مسیر رسیدن به جام قهرمانی در تبریز برای هر تیمی خطرناک هستند و کنار زدن دو رقیب اصلی در بازی های رودررو هم همین اتفاق را ثابت می کند. شانس خوب برای تراکتورسازی این است که دیدارهای مستقیمش با دو رقیب دیگر برای کسب قهرمانی با پدیده و پرسپولیس هم در تبریز برگزار می شود و شاگردان لیکنز امیدوارند در این دو مسابقه نیز به برتری برسند.


تراکتوری ها فردا در هفته بیست و دوم لیگ برتر در تبریز میزبان پدیده مشهد هستند؛ دیداری که سرخ ها امیدوارند با برد در این مسابقه به سومین پیروزی خانگی مقابل مدعیان دست یابند و از این حیث هت تریک کنند. بی تردید لیکنز نیز برای پیروزی در این بازی برنامه ریزی کرده و بازیکنان تراکتور خوب می دانند کسب 3 امتیاز از بازی دشوار روز پنجشنبه می تواند مسیر این تیم برای قهرمانی را هموار کند.


دیدار تراکتورسازی و پدیده ساعت 16 روز پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

دیدگاه‌ها