کد خبر : 1598704 | 23 اسفند 1397 ساعت 09:06 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت ستاره لهستانی؛

انتقاد لواندوفسکی از کوواچ: خیلی دفاعی بازی کردیم

رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بعد از شکست 3-1 این تیم مقابل لیورپول و حذف از لیگ قهرمانان اروپا به انتقاد شدید از تاکتیک‌های تیمش پرداخت.

انتقاد لواندوفسکی از کوواچ: خیلی دفاعی بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در استادیوم خانگی‌اش آلیانز آرنا، در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول رفت اما با دو گل سادیو مانه و تک‌گل ویرژیل فن‌دایک با نتیجه 3-1 مغلوب قرمزهای آنفیلد شد تا با چمپیونزلیگ خداحافظی کند. اما در پایان بازی، رابرت لواندوفسکی، مهاجم و ستاره بایرن در اقدامی عجیب به انتقاد شدید از تاکتیک‌های تیمش پرداخت.

 

لواندوفسکی در پایان بازی، ضمن گفتگو با خبرنگاران مدعی شد رویکرد تیمش چه در بازی رفت مقابل لیورپول و چه در بازی برگشت، بیش از حد منفی بوده است.

 

1390446

 

لواندوفسکی در این باره گفت:" بله شکی نیست که ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. ولی به نظرم، ما در هر دو بازی بیش از حد دفاعی بازی کردیم".

 

مهاجم بایرن مونیخ در ادامه گفت:" ما سعی نکردیم رو به جلو حرکت کنیم و به حریف فشار بیاوریم تا موقعیت‌های گلزنی خلق کنیم. چه در بازی اول و چه امشب. ما خیلی ریسک نکردیم درصورتیکه امشب داشتیم در خانه خودمان بازی می‌کردیم. به نظر من علت اینکه لیورپول توانست ما را شکست بدهد، همین بود".

 

1390445

 

لواندوفسکی در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" ما بیش از حد در زمین خودمان خیمه زده بودیم و ترسیدیم دست به ریسک بزنیم. من واقعا دلیلش را نمی‌دانم. البته ما خودمان سعی کردیم به لیورپول فشار بیاوریم ولی در زمان حمله اغلب اوقات دو در مقابل چهار بودیم و به همین خاطر نتوانستیم کار زیادی از پیش ببریم".

دیدگاه‌ها