کد خبر : 1599056 | 24 اسفند 1397 ساعت 18:36 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

کیانی: باید شش گل به فولاد می زدیم

کیانی با رد این ادعا که درهردو نیمه کارت زرد گرفته است ابراز داشت که می توانستند 6 گل به فولاد بزنند.

کیانی: باید شش گل به فولاد می زدیم

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در یک دیدار حساس و تعیین کننده  در ورزشگاه جدید شهدای شهر اهواز ( فولاد آرنا ) به مصاف هم رفتند که در پایان نود دقیقه دو تیم به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردند. مهدی کیانی هافبک تدافعی سپاهان پس از کسب این تساوی ابتدا در خصوص اینکه آیا او در هر دو نیمه کارت گرفته است گفت:« نه من همان صحنه ای که در نیمه اول تکل زدم یک کارت زرد گرفتم و دیگر هیچ اخطاری نگرفتم و کارت زرد نیمه دوم را حسن جعفری بود که دریافت کرد.»

 


 وی در خصوص بازی اظهار داشت: «به هر حال می دانستیم با توجه به بازیکنانی که فولاد در اختیار دارد بازی سختی  خواهیم داشت. مخصوصا با حمایت تماشاگرانشان که امروز برای این تیم سنگ تمام گذاشتند و تیمشان را تشویق کردند. همانطور که خود شما دیدید اگر فرصت های ما تبدیل به گل می شد ما می توانستیم 5 یا 6 گل بزنیم ولی متاسفانه هر چه زدیم به در بسته خورد. ده تا پانزده دقیقه آخر هم طبیعی است که تیمی که گل بزند عقب می نشیند ودر نهایت در همین زمان با بدشانسی گل خوردیم و بازی مساوی شد.»


وی در ادامه افزود: « واقعا یک امتیاز به درد ما نمی خورد و ما صرفا برای برد به زمین آمدیم؛ ولی حالا امیدواریم تا بتوانیم در بازی های بعدی این نتیجه را جبران کنیم .»


وی درباره احتمال قهرمانی سپاهان بیان کرد:«خب تیم  ما پتانسیل بالایی دارد. ما امسال مجموعه و تیم خوبی داریم. همه چیز مهیاست تا ما در این فصل به قهرمانی برسیم. مطمئن باشید در ادامه لیگ با تمام قدرت کار می کنیم و می جنگیم تا یک عیدی خوب به هواداران عزیزمان بدهیم »


مهدی کیانی درارتباط با هوارادانی که امروز در ورزشگاه به تماشای بازی آمدند اشاره کرد:« خب همانطورکه گفتم فوتبال بدون هوادار هیچ لذتی ندارد و من  به همه مردم خونگرم اهواز تبریک می گویم که بدون هیچ گونه بی احترامی فقط تیمشان را تشویق کردند. امیدوارم که در همه جای ایران از جمله تبریز و اصفهان تماشاگرانشان بیایند و تیمشان را حمایت کنند. در خصوص چمن ورزشگاه هم باید بگویم همه چیز عالی بود و به نظر من هر شهری که چنین هوادارانی دارد باید دو استادیوم  با این کیفیت داشته باشد.»

دیدگاه‌ها