کد خبر : 1599142 | 25 اسفند 1397 ساعت 10:05 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

محکومیت حمله تروریستی نیوزیلند توسط صلاح

محمد صلاح، ستاره مصری و مسلمان لیورپول، کشتار 49 مسلمان نمازگزار در نیوزیلند را به شدت محکوم کرده و از این حادثه به عنوان اقدامی کاملاً شیطانی یاد کرد.

محکومیت حمله تروریستی نیوزیلند توسط صلاح

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح، ستاره مصری باشگاه لیورپول، حادثه تروریستی در کشور نیوزیلند که با حمله به دو مسجد و آتش گشودن به مسلمانان نمازگزار اتفاق افتاد را به شدت محکوم کرد. این حادثه تروریستی به مرگ 49 نفر و زخمی شدن 48 نفر انجامید.

 

1390985

 

دیروز جمعه درحالیکه دو مسجد در شهر کرایست‌چرچ نیوزیلند شاهد حضور نمازگزاران بود، مردی 28ساله که از او به نام برنتون تارانت یاد شده به مسجد النور حمله کرده و 41 نفر را در این مسجد به قتل رساند. 7 نفر دیگر هم در مسجدی در همان نزدیکی به قتل رسیدند و یک نفر دیگر به دلیل جراحات وارده در بیمارستان درگذشت.

 

1390984

 

محمد صلاح، ستاره مصری و مسلمان باشگاه لیورپول در واکنش به این حادثه تروریستی با انتشار پستی در توییتر نوشت:" امروز صبح خبرهای وحشتناکی از نیوزیلند منتشر شده است. من به خانواده‌های قربانیان بی‌گناه که جان‌شان را در این اقدام کاملاً شیطانی از دست دادند تسلیت می‌گویم".

 

1390983

 

موسی سیسوکو، هافبک تاتنهام هم در واکنش به این حادثه تروریستی در توییتر نوشت:" برای قربانیان این حمله وحشتناک در نیوزیلند و خانواده‌هایشان دعا می‌‌کنم و به فکرشان هستم".

 

 

 

دیدگاه‌ها