کد خبر : 1599146 | 25 اسفند 1397 ساعت 10:26 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

منچسترسیتی و تاتنهام: سه دوئل در 11 روز

بعد از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ و رویارویی تاتنهام و منچسترسیتی در این مرحله، مشخص شد که این دو تیم در عرض 11 روز سه بار با هم بازی خواهند کرد.

منچسترسیتی و تاتنهام: سه دوئل در 11 روز

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیروز در قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد تاتنهام در مرحله یک‌چهارم باید به مصاف منچسترسیتی برود، کادر فنی این تیم با تعجب دریافتند که ماه آینده میلادی باید در عرض 11 روز سه بار با شاگردان پپ گواردیولا دیدار کنند.

 

بعد از آنکه دیروز در شهر نیون، دو تیم انگلیسی تاتنهام و منچسترسیتی، در مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان به هم خوردند، کادر فنی تاتنهام با مروری بر برنامه‌های تیم‌شان با موضوعی ناراحت‌کننده روبرو شدند چرا که شاگردان پوچتینو به این ترتیب باید در عرض سه روز دو بار در ورزشگاه اتحاد، خانه سیتی، به مصاف این تیم پرقدرت بروند.

 

1391012

 

تاتنهام بازی رفت خود با سیتی در مرحله یک‌چهارم نهایی را در خانه‌ی خود برگزار می‌کند. مسابقه‌ای که قرار است روز 9 آوریل در استادیوم تازه‌ساز 62هزار نفره تاتنهام برگزار شود.

 

مسابقه برگشت دو تیم یک هفته بعد در اتحاد، خانه سیتی، برگزار می‌شود تا تکلیف تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مشخص شود.

 

اما بین این دو بازی رفت و برگشت، دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی هر کدام در لیگ برتر انگلیس یک بازی دارند. تاتنهام در خانه میزبان هادرزفیلد خواهد بود و سیتی به لندن می‌رود تا در خانه کریستال‌پالاس با این تیم بازی کند.

 

1391014

 

اما بعد از بازی برگشت دو تیم در لیگ قهرمانان، که روز 17 آوریل برگزار خواهد شد، پوچتینو و شاگردانش سه روز بعد باید بار دیگر به اتحاد برگردند تا در چارچوب لیگ برتر برای سومین بار در عرض 11 روز به مصاف منچسترسیتی و پپ گواردیولا بروند.

 

شکی نیست که با توجه به رقابت نفس‌گیر سیتی و لیورپول در صدر جدول لیگ برتر، سه بازی دشوار با تاتنهام در یک دوره زمانی کوتاه برای منچسترسیتی هم بسیار مهم خواهد بود و می‌تواند روی شانس قهرمانی شاگردان گواردیولا تاثیر قابل توجهی بگذارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها