کد خبر : 1599160 | 25 اسفند 1397 ساعت 11:18 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

اطلاعیه کمیته اخلاق در مورد تبانی اخیر

به تازگی دو نفر از کسانی که نیت تبانی در فوتبال داشته اند با هماهنگی کمیته اخلاق و ماموران انتظامی دستگیر شدند. این موضوع بهانه ای شد که کمیته اخلاق اطلاعیه ای را صادر کند.

اطلاعیه کمیته اخلاق در مورد تبانی اخیر

به گزارش "ورزش سه"، در این اطلاعیه کمیته اخلاق ضمن تایید خبر مورد اشاره اعلام کرد در این مقطع حساس و سرنوشت ساز رقابت های لیگ برتر و لیگ یک و ... و شرایط جدول مسابقات کلیه تحرکات و اتفاقات به نحو کاملاً دقیق تحت رصد و نظارت کمیته اخلاق قرار دارد و با حضور و عضویت نمایندگان مراجع انتظامی و اطلاعاتی در واحد صیانت از فوتبال زیر مجموعه این کمیته اقدامات مناسبی در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

 

علاوه بر این از کلیه اهالی فوتبال درخواست می شود که هرگونه اطلاعات خود در زمنیه تبانی بین بازیکنان ، باشگاه ها و ... را در اسرع وقت از طریق مراجعه حضوری به آدرس ضلع غربی ورزشگاه آزادی جنب هتل المپیک مرکز ملی فوتبال کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و یا شماره تلفن های 02144738402 و 09198417445 در اختیار این کمیته قرار دهند. هم چنین این کمیته با هشدار اینکه هرگونه تبانی در مسابقات فوتبال می تواند مجازات از شش ماه تا سه سال حبس را در پی داشته باشد اعلام می دارد که با تخلفات و جرائم در این زمینه به شدیدترین نحو قانونی برخورد و مقابله خواهد شد.

دیدگاه‌ها