کد خبر : 1599538 | 26 اسفند 1397 ساعت 16:46 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

عبدالله زاده:

مشکلات به وجود آمده در شان نساجی نیست

هافبک نساجی با اشاره به تعطیلی تمرینات به خاطر عدم رسیدگی به وضعیت مالی بازیکنان، از مالکین تیم و استاندار مازندران خواهش کرد به داد این تیم برسند .

مشکلات به وجود آمده در شان نساجی نیست

به گزارش "ورزش سه"،  میکسدزون ورزشگاه آزادی بعد از اتمام دیدار استقلال که به باخت یک بر صفر این تیم به اتمام رسید. همه بازیکنان نساجی به جای این که بخواهند در خصوص شرایط بازی صحبت کنند بیشتر درباره مشکلات مالی این تیم که این روزها درگیر این تیم شده است صحبت کردند .


در همین ارتباط احمد عبدالله زاده هافبک تدافعی تیم نساجی اظهار داشت: « متاسفانه وضعیت به هیچ وجه مطلوب نیست و به همین خاطر ما امروز در یک اقدام هماهنگ شده با کادر فنی باشگاه، تصمیم گرفتیم که علی رغم میل باطنی تمرینات را تا مشخص شدن تکلیف بچه ها تعطیل کرده و تا روشن نشدن این موضوع به این اقدام مبادرت بورزیم.»


عبدالله زاده که خود از این شرایط به وجود آمده دل خوشی نداشت در ادامه افزود :«  واقعا دیروز هیچ کدام از بچه ها تمرکز کافی نداشتند و مطمئن باشید اگر ما شرایط بهتری را داشتیم می توانستیم با کسب یک تساوی بازی را به اتمام برسانیم اما واقعا دیروز در رختکن جو بسیار بدی به راه افتاده بود که به واقع در شآن تیمی مثل نساجی که در لیگ برتر حضور دارد نیست .»


وی در ادامه افزود:« امیدوارم در همین چند روز آینده با کمک استاندار محترم و مالکین عزیز یک جلسه سه نفره تشکیل شود تا مشکلات تیم تا حدی برطرف شود تا ما به تمرینات برگردیم. الان دم عید است و باور کنید یک سری از بازیکنان ما حتی روی رفتن به خانه را ندارند و این جای بسی ناراحتی و افسوس است .»


 
عبدالله زاده در پایان صحبت هایش اظهار داشت: « من از همه آقایان خواهش می کنم که لا اقل به خاطر این مردم هم که شده به داد تیم ما برسند و بدانند که همه این بازیکنان تیم را از ته دلشان دوست دارند و به هیچ وجه دلشان نمی خواهد وضعیت به این شکل دنبال شود. اگر قصد تیم داری را دارند الان باید با بازیکنانی که قراردادشان یک ساله است صحبت شود تا اسکلت تیم را برای فصل بعد حفظ کنیم وگرنه ممکن است هر کس با هر پیشنهادی از تیم رفتنی شود و ترکیب تیم از بین می رود.»

دیدگاه‌ها