کد خبر : 1599718 | 27 اسفند 1397 ساعت 12:41 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی نسب: امیدها ترکمنستان را دست کم نگیرند

مهدی حسینی نسب دستیار سابق حمید استیلی در تیم راه آهن می گوید برای حمایت از تیم امید به استادیوم آزادی می رود تا از نزدیک نظاره گر بازی های این تیم باشد.

حسینی نسب: امیدها ترکمنستان را دست کم نگیرند

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن اسبق تیم ذوب آهن ادامه می دهد: همه ما باید در مورد تیم امید احساس دین کنیم و با این نگاه به تیم امید نگاه کنیم آنها با صعود به المپیک می توانند یک افتخار بزرگ برای فوتبال ملی ایران رقم بزنند. بازیکنان تیم امید در یک شرایط سنی قرار دارند که در صورت حمایت عملکرد بهتری خواهند داشت. شخصا حتما برای تماشای بازی های تیم امید به استادیوم می روم و امیدوارم اهالی فوتبالی در تعطیلات نوروز به استادیوم آزادی بیایند و تیم امید را تشویق کنند.

 

حسینی نسب در مورد گروه ایران گفت: یقین داریم تیم امید آنقدر پتانسیل دارد که در گروه اول شود و به عنوان تیم اول راهی دور بعد شود. اما این صعود به آسانی به دست نخواهد آمد و تیم امید باید با همه توان بازی کند و حتی ترکمنستان را دست کم نگیرد. دیدیم که تیم ملی بزرگسالان این کشور هم در جام ملت ها حاضر بود و بازی خوبی از خود ارایه داد. از سویی بازی در رده های پایه همیشه سخت بوده است چون خیلی از تیم ها غیر قابل پیش بینی فوتبال می کنند.

 

مربی تیم گل ریحان البرز در خصوص بازی این هفته تیمش در برابر ملوان که با نتیجه 3-1 به سود تیم گل ریحان خاتمه یافت، گفت: ما در نیمه اول اگرچه به گل رسیدیم اما خوب بازی نکردیم. در بین دو نیمه و با صحبت هایی که مجتبی حسینی با بچه ها انجام داد شرایط در نیمه دوم تغییر کرد و در نیمه دوم دو گل دیگر به ثمر رساندیم و بازی را به خوبی بردیم. با این روند بی شک در هفته های آتی بهتر بازی خواهیم کرد و تلاش خواهیم کرد بازی های خوب خود را تکرار کنیم.

دیدگاه‌ها