کد خبر : 1599814 | 28 اسفند 1397 ساعت 09:11 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

راهیابی ستاره 18ساله چلسی به تیم ملی انگلیس

فهرست تیم ملی انگلیس برای دو بازی مقدماتی یورو2020 درحالی از سوی گرت ساوت‌گیت اعلام شد که مهم‌ترین نکته این فهرست دعوت شدن کالوم هادسون اودی، ستاره جوان چلسی برای اولین بار بود.

راهیابی ستاره 18ساله چلسی به تیم ملی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس که تیمش به زودی در دو بازی در مرحله مقدماتی جام ملتهای اروپای 2020 به مصاف جمهوری چک و مونته‌نگرو خواهد رفت، فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای شرکت در این بازی را اعلام کرد. علاوه بر چند بازیکن مهمی که در این فهرست غایب هستند، یکی از مورد توجه‌ترین نکات فهرست گرت ساوت‌گیت، دعوت از کالوم هادسون اودوی، پدیده 18ساله باشگاه چلسی به تیم ملی است. این اولین حضور هادسون اودوی در تیم ملی کشورش خواهد بود.

 

1391897

 

مهمترین بازیکنانی که در فهرست گرت ساوت‌گیت جا مانده و به تیم ملی دعوت نشده‌اند، فابین دلف، روبن لوفتوس چیک، جان استونز و لوک شاو هستند.

 

اما هادسون اودوی 18ساله که تا کنون در لیگ برتر به عنوان بازیکن فیکس برای باشگاهش چلسی به میدان نرفته به دلیل درخشش در جام حذفی و لیگ اروپا با پیراهن چلسی و همچنین درخشش در بازی‌های لیگ برتری که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان فرستاده شده، از سوی گرت ساوت‌گیت به تیم ملی دعوت شده تا اولین حضور در ترکیب سه شیرها را تجربه کند.

 

هادسون اودوی که پیش از آن برای شرکت در اردوی تیم ملی زیر 21سال انگلیس دعوت شده بود و برای حضور در اردوی این تیم خود را به شهر بریستول رسانده بود، ناگهان با خبر دعوت به تیم ملی بزرگسالان کشورش روبرو شد و دوباره بار سفر بست تا خود را از بریستول به میدلندز برساند و در اردوی شاگردان ساوت‌گیت حاضری بزند.

 

 

دیدگاه‌ها