کد خبر : 1599838 | 28 اسفند 1397 ساعت 11:35 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین تیم ملی برزیل: روحیه بالای شاگردان تیته(عکس)

درحالیکه تیم ملی برزیل برای دیدار با پاناما و جمهوری چک آماده می‌شود، ستاره‌های این تیم زیر نظر سرمربی‌شان تیته در یک جلسه تمرینی شرکت کردند تا آمادگی و روحیه بالای خود را به رخ بکشند.

تمرین تیم ملی برزیل: روحیه بالای شاگردان تیته(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های مشهور برزیلی از گوشه و کنار اروپا باشگاه‌های خود را ترک کرده و برای آمادگی جهت شرکت در دو بازی مقابل پاناما و جمهوری چک در جلسه تمرینی سلسائو زیر نظر سرمربی این تیم، تیته، شرکت کردند. حضور تعداد زیادی از ستاره‌های بزرگ فوتبال باشگاهی اروپا در این تمرین، باعث شده بود عکاسان و خبرنگاران زیادی در این تمرین حضور داشته باشند و سوژه‌های جالبی شکار کنند.

 

1391941

 

یکی از صحنه‌های جالب تمرین تیم ملی برزیل که مورد توجه عکاسان قرار گرفت دریبل خوردن دروازه‌بان منچسترسیتی، ادرسون، از فیلیپ کوتینیو بود. کری‌خوانی‌های ادرسون و کوتینیو بعد از این صحنه نشان می‌داد که کوتینیو که حالا بازیکن بارسلونا است همچنان به تیم سابقش لیورپول احساس تعلق دارد. لیورپول و منچسترسیتی در حال حاضر در رقابتی دشوار برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس درگیرند.

 

1391940

 

کاسمیرو، هافبک رئال مادرید هم در این جلسه تمرینی بسیار باروحیه نشان می‌داد و عکس‌های زیادی که از او در این جلسه تمرینی ضبط شد نشان داد این هافبک برزیلی از روحیه بالایی برخوردار است.

 

1391943

 

از دیگر نکات جالب تمرین برزیل، همراهی نزدیک دو ستاره لیورپولی برزیل با ریکارلیسون، بازیکن اورتون که تیم همشهری لیورپول است بود. در این جلسه تمرینی، ریکارلیسون بیشتر در کنار روبرتو فیرمینو و فابینیو دو بازیکن برزیلی لیورپول دیده شد تا نشان دهد این سه ستاره برزیلی در شهر لیورپول بیشتر اوقات فراغت خود را با هم می‌گذرانند.

 

1391942

 

           

 

دیدگاه‌ها