کد خبر : 1599982 | 29 اسفند 1397 ساعت 11:48 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

موفقیت بزرگ در انتظار عضو کمیته فنی استقلال

امید رضا روانخواه که در ابتدای فصل عضو کمیته فنی باشگاه استقلال بود، کمیته فنی ای که الان وجود خارجی ندارد در آستانه دست یابی به یک موفقیت بزرگ است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم نیروی زمینی تهران به صدر جدول در گروه ب لیگ 2 رسید و این عنوان را از تیم آرمان گهر سیرجان پس گرفت. تیمی که با مربیگری قاسم شهبا هفته های متمادی در صدر جدول قرار داشت. حال با این تغییر تیم امید رضا روانخواه مدعی اصلی قهرمانی در گروه ب و صعود مستقیم به دسته اول است. 

 

رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه 13 تیمی در جریان است که در پایان تیم های اول هر گروه به همراه برنده تیم های دوم در مرحله پلی آف و مجموعا سه تیم به دسته اول صعود می کنند. نکته جالب اینکه در گروه ب تیم خوشه طلایی در صدر جدول قرار دارد. تیمی که هدایت آن برعهده یک پرسپولیسی است، محسن عاشوری که چند صباحی در پرسپولیس مربیگری کرد و حتی در مقطع کوتاهی هم سرمربی وقت تیم شد و البته داماش گیلان هم با حضور در رتبه دوم جدول یکی از مدعیان صعود بشمار می رود. 

 

امید رضا روانخواه که پیش از این در تیم سپیدرود سرمربیگری را تجربه کرده بود در صورتی که تیم نیروی زمینی را به لیگ یک رهنمون کند به یک موفقیت بزرگ در همان ابتدای مسیر مربیگری دست پیدا خواهد کرد و می تواند نوید ظهور یک مربی خوب از خانواده استقلال دهد.

 

1392120

دیدگاه‌ها