کد خبر : 1600228 | 02 فروردين 1398 ساعت 11:57 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لبوف:

بعد از ساری، چلسی نباید مربی ایتالیایی استخدام کند

فرانک لبوف، مدافع سابق چلسی، معتقد است در صورت اخراج مائوریتسیو ساری از استمفورد بریج، این باشگاه دیگر نباید مربی ایتالیایی استخدام کند.

بعد از ساری، چلسی نباید مربی ایتالیایی استخدام کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی آنتونیو کونته از چلسی در تابستان گذشته، این باشگاه ساری را به خدمت گرفت که چهارمین مربی ایتالیایی این باشگاه در یک دهه اخیر است. آبی ها با هدایت ساری نتایج چندان خوبی در لیگ برتر کسب نکردند و تنها فرصت شان برای کسب جام در لیگ اروپاست.

به همین دلیل شایعاتی در مورد اخراج او مطرح شده و در چنین شرایطی، لبوف اعتقاد دارد مربی بعدی آبی ها نباید ایتالیایی باشد.

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم فصل دشواری برای ساری بود و فکر می کنم چند بازیکن هم در پایان دوره شان در باشگاه هستند بنابراین شاید نیاز باشد که بعضی بازیکنان بروند و با بازیکنانی که بتوانند ثابت کنند شایسته بازی برای باشگاه چلسی هستند، جایگزین شوند.

 

1384818

 

فکر می کنم وقتی تصمیمی می گیرید، باید روی آن بایستید و به مربی ای که به خدمت گرفتید، یک شانس دیگر بدهید. او در فصل اول چندان موثر نبود اما آنچه او در ناپولی انجام داد، فوق العاده بود. بنابراین اگر فکر می کنید او توانایی اش را دارد، شاید بتواند این کار را در فصل دوم انجام بدهد."

لبوف در مورد سنت استفاده از مربیان ایتالیایی در چلسی هم گفت:" نمی خواهم بگویم که یک مربی فرانسوی بیاورید اما شاید در انگلیس مربیانی باشند که درک بهتری از فرهنگ فوتبال انگلیس داشته باشند و شاید مربیانی در آلمان، مانند آنچه در مورد یورگن کلوپ در لیورپول دیدیم.

نمی دانم این سنت به خدمت گرفتن مربیان ایتالیایی در چلسی از کجا آمده اما اخیرا مشخص شده که ایده خوبی نیست؛ بنابراین شاید بعد از ساری، زمان تغییر این سنت باشد و مربی ای با یک ملیت دیگر به خدمت بگیرند؛ با تجربیاتی متفاوت و روحیه ای متفاوت در زمین."

دیدگاه‌ها