کد خبر : 1600426 | 03 فروردين 1398 ساعت 17:56 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماریو ملچیوت:

فن دایک برای بهترین شدن باید جام ببرد

ماریو ملچیوت، ملی پوش سابق هلندی، معتقد است ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعان تاریخ، باید چند جام به کارنامه اش اضافه کند.

فن دایک برای بهترین شدن باید جام ببرد

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک که در ژانویه سال گذشته از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، در یک سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشت و اکنون بسیاری او را بهترین مدافع میانی دنیا می دانند اما او تنها سه قهرمانی در لیگ اسکاتلند با سلتیک و یک جام حذفی این کشور را در کارنامه دارد.

ملچیوت اعتقاد دارد اگر فن دایک بخواهد به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی تاریخ شناخته شود، باید چند قهرمانی دیگر به دست بیاورد.

او به خبرنگاران گفت:" اکنون برای او خیلی مهم است که در تیمی حضور دارد که می تواند به جام برسد زیرا می تواند او را به جایی برساند که در بین بهترین ها قرار بگیرد.

 

 

1390489

 

در نهایت، تنها در صورتی می توانید یک مدافع بزرگ باشید که جام به دست آورده باشید؛ در این صورت مانند یکی از بهترین ها هستید و جام های بزرگی برده اید. به همین دلیل است که فکر می کنم او همه پتانسیل لازم را دارد و او در کنار مربی ای است که او را دوست دارد و طوری که او باید بازی کند، از او بازی می گیرد.

بله، او نیاز به جام دارد زیرا به همین دلیل است که بازی می کند. اگر او چیز دیگری بگوید، برای من بسیار عجیب خواهد بود. نمی توانم تصور کنم بازیکنی مانند او، نخواهد در دوران حرفه ای اش به جام برسد."

دیدگاه‌ها