کد خبر : 1600764 | 06 فروردين 1398 ساعت 12:57 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

مثلث افریقایی استقلال به دنبال اولین آتش بازی در دربی

سه بازیکن آفریقایی و هجومی استقلال امیدوار هستند در اولین دربی که تجربه می‌کنند نمایش موثری داشته باشند و بتوانند به تیم شان در راه پیروزی در این بازی حساس کمک کنند.

به گزارش "ورزش سه"، آیاندا پاتوسی، ایسما و گادوین منشا سه بازیکنی هستند که در نیم فصل دوم به استقلال اضافه شدند و هر کدام موفق شدند نمایش موثری در روند هجومی آبی‌ها داشته باشد.


در این بین پاتوسی به عنوان بهترین و موفق ترین خرید استقلال تاکنون سه گل زده و بر روی چند گل استقلال موثر بوده است، ایسما دو گل زده و یک پاس گل داده و منشاء به عنوان جنجالی ترین خرید استقلال تاکنون یک گل زده و دو پاس گل داده است تا مثلث آفریقایی استقلال نمایش فوق العاده ای در روند تهاجمی این تیم در نیم فصل دوم داشته باشند.


هرچند سه بازیکن آفریقایی استقلال تا همین جای کار هم به خوبی توانسته اند شایستگی های خود را نشان دهند اما بی‌تردید بازی با پرسپولیس برای آنها یک روز خاص است چرا که در صورت درخشش در این بازی می‌توانند به بازیکنان محبوب تری در بین هواداران استقلال تبدیل شوند.


آنچه مسلم است شفر روی درخشش سه بازیکن آفریقایی خود حساب بسیار ویژه ای باز کرده است و به احتمال فراوان از هر سه بازیکن در ترکیب اصلی استفاده میکند تا آنها بتوانند در همان دقایق ابتدایی کار پرسپولیس را تمام کنند.

 

1392905

 

1392904

 

1392906


عکس: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها