کد خبر : 1600771 | 06 فروردين 1398 ساعت 13:15 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

تعطیلات آزمون با کمک به سیل زده ها گذشت

تمجید باشگاه زنیت از حرکت انسان دوستانه سردار

حضور ستاره ایرانی در بین سیل زده های آق قلا مورد توجه باشگاه روسی قرار گرفت تا جایی که آنها به تمجید از رفتار انسان دوستانه بهترین گلزن خود پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در شرایطی برای حضور در تعطیلات ماه مارچ و حضور در نوروز باستانی ایرانی ها به زادگاهش برگشت که این سفر او توام شد با حادثه تلخ سیل در آق قلا. از همین رو ستاره 12 میلیون یورویی صدرنشین روسیه تمام روزهای تعطیلات خود را به کمک به مردم حادثه دیده پرداخت.


تصاویر منتشر شده از سردار آزمون در مددرسانی به مردم آق قلا در رسانه های روسیه نیز بازتاب گسترده ای داشت تا جایی که توئیتر رسمی باشگاه زنیت با انتشار یکی از این تصاویر نوشت:« تعطیلات سردار در این هفته به کمک رسانی او به مردم آسیب دیده در سیل اختصاص یافت که قابل تقدیر است».


این درحالی است که باشگاه زنیت مدعی شد به پاس نمایش های دیدنی ستاره ایرانی همین طور حمایتی که فوتبالدوستان ایرانی از باشگاه در یکی دو ماه گذشته داشتند از این پس زبان فارسی نیز به زبان های رسمی در فضای مجازی و رسانه ای زنیت اضافه خواهد شد تا طرفداران این تیم مشکلی برای ارتباط برقرار کردن نداشته باشند.

 

1392914

دیدگاه‌ها