کد خبر : 1601072 | 08 فروردين 1398 ساعت 14:55 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت دربی‌باز سرخ ها آماده جدال ۸۹

حضور محسن خلیلی، کریم باقری و حتی برانکو ایوانکوویچ باعث شده تا پرسپولیسی ها نیمکت قدرتمندی را برای دربی ۸۹ در اختیار داشته باشند.

نیمکت دربی‌باز سرخ ها آماده جدال ۸۹

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال روز شنبه در شرایطی برگزار می‌شود که روی نیمکت هر دو تیم پیشکسوتانی حضور دارند که سابقه عملکرد خوب در دربی پایتخت را داشته اند.

 

آبی ها با فرهاد مجیدی که ۴ گل حساس را در دربی به ثمر رساند و یک نشان را به نام استقلال زد، به مصاف پرسپولیسی می‌روند که محسن خلیلی و کریم باقری را روی نیمکت خود می‌بیند.

 

محسن خلیلی آقای گل قرمزها در لیگ هفتم، موفق شد در فصل ۸۶-۸۷ در دو بازی رفت و برگشت دروازه وحید طالب‌لو را باز کند و لقب «محسن رفت و برگشت» را از هواداران پرسپولیس بگیرد. او اکنون به عنوان سرپرست در جمع قرمزها حضور دارد.

 

1393346

 

کریم باقری اسطوره باشگاه پرسپولیس نیز دربی ۶۸ با شوتی استثنایی و باورنکردنی توانست سرانجام نوار نتایج ۱-۱ را پاره کند و تیم علی دایی را به پیروزی برساند. این گل که از فاصله ۳۰-۴۰ متری به ثمر رسید، حالا به عنوان یکی از بهترین گل های دربی شناخته میشود.

 

1393345

 

حالا سرخپوشان پایتخت امیدوارند با اتکا به تجربه این دو بازیکن و البته برانکو که خود سه پیروزی در مقابل استقلال به دست آورده، بتوانند در دربی برنده شوند. برانکو در این سال ها دستیاری مثل کریم باقری را داشته که بی تردید در دربی نیز می‌تواند با تجربه خود به کادرفنی این تیم کمک کند.

دیدگاه‌ها