کد خبر : 1601234 | 09 فروردين 1398 ساعت 15:50 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

با برد گل گهر برابر سایپا

پیروزی استاد کروات بر شهریار ایرانی

نارنجی پوشان سایپا امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف گل گهر سیرجان رفتند. دیداری که در نهایت با برتری تیم سیرجانی به پایان رسید.

پیروزی استاد کروات بر شهریار ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سایپا و گل گهر سیرجان امروز در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در حالی برگزار شد که تیم سایپا پس از هر دیدار خود در لیگ برتر برای بکارگیری بازیکنان نیمکت نشین در دیداری تدارکاتی به میدان می روند گل گهری ها نیز به دلیل استراحت در بازی های این هفته لیگ دسته اول برابر این تیم بازی کردند تا آمادگی خود را برای ادامه بازی های لیگ از هفته آینده حفظ کنند.

 

در این بازی یاران وینگو بگوویچ که پیش از این علی دایی را در تیم پرسپولیس به عنوان یکی از شاگردان خود رهبری می کرد توانستند در نهایت با دو گل حمید گلزاری و رضا محمودآبادی به برتری برسند. سیرجانی ها به عنوان یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ دسته اول هستند که در هفته های پایانی لیگ تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند در نهایت برای اولین بار بالاترین سطح فوتبال ایران برسد در طرف مقابل نارنجی پوشان نیز روز گذشته در دیدار این هفته خود حضور پیدا کردند و با یک تساوی بدون گل بازی مقابل نساجی مازندران را به پایان رساندند.

 

دیدگاه‌ها